Gå til innhold

Gravid + akutt hodepine = ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 24 og har to kvelder på rad fått akutt hodepine en liten time etter måltid.

Var hos lege på svangerskapskontroll i går, å urinprøven var slo ut litt, men husker ikke på hva.... Men etter som jeg hverken hadde kløe eller svie, så dyrket de den ikke videre. Men har kjent på litt mer utflod i dag. Er reist bort for helgen, men nå lurer jeg på hva dette er og om jeg bør komme meg til ny sjekk i morgen?!?

Hva hadde du gjort? Noen som har opplevd lignende og har anelse om hva det kan være?

Anonym poster: 4ead90dd1c781497b66b77d8496a52c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 uker og har hatt mye hodepine siden jul. Det skulle visst være helt normalt... Jeg må bare passe på å drikke vann når jeg får vondt :)

Anonym poster: a3a856bd9bbe8cc95a734b79b11d4ed6

Skrevet

Jeg hadde endel vondt i hodet i svangerskapet altså. Hadde også utslag på både proteiner og leukocytter i urinen, men iflg jm skulle ikke dette ha noen sammenheng. Hvis du har MYE proteiner i urinen vil du kunne få hodepine i forb. med begynnende svangerskapsforgiftning, men dette er en egen type hodepine ifølge min jm, som kjennes spesielt i pannen... eller var det det?... uansett, litt proteiner er det mange som har uten at det er noen fare.. og hodepine er altså normalt.. så jeg ville slappet av, drukket vann, og tatt en paracet hvis det blir riktig ille.

Anonym poster: f6385596ff6d1dea1f97cc096fcd7223

Skrevet

Jeg hadde endel vondt i hodet i svangerskapet altså. Hadde også utslag på både proteiner og leukocytter i urinen, men iflg jm skulle ikke dette ha noen sammenheng. Hvis du har MYE proteiner i urinen vil du kunne få hodepine i forb. med begynnende svangerskapsforgiftning, men dette er en egen type hodepine ifølge min jm, som kjennes spesielt i pannen... eller var det det?... uansett, litt proteiner er det mange som har uten at det er noen fare.. og hodepine er altså normalt.. så jeg ville slappet av, drukket vann, og tatt en paracet hvis det blir riktig ille.

Hmm... Det er hodepine i panna ja. Og jeg har hele livet hatt mye hodepine, så det er litt av grunnen til bekymring. For dette er ikke vanlig hodepine jeg får av å drikke lite, spise sjeldent/usunt o.l.

Hi

Skrevet

Hmm... Det er hodepine i panna ja. Og jeg har hele livet hatt mye hodepine, så det er litt av grunnen til bekymring. For dette er ikke vanlig hodepine jeg får av å drikke lite, spise sjeldent/usunt o.l.

Hi

Skrevet

Du kan jo alltids ringe føden for å forhøre deg:-)

Skrevet

Kan være helt uskyldig eller blodpropp.

Anonym poster: 1cfdfbb551a0b6c39504c76151ec07bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...