Gå til innhold

119 cm og 20 kg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grei vekt for en som blir 7 år i høst?? Synes hun er litt tynn jeg, men følger sin egen kurve så....

 

Anonym poster: 3e4bf3fc518524f27d8c287aabdf2183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser helt greit ut for meg.

Skrevet

Til sammenligning har jeg en 6-åring som er 133 cm og veier 27-28 kg.

Lang og slank :)

Skrevet

Da er hun nok temmelig slank, ja. Men om hun spiser og kurven er grei, er det kanskje ok likevel? Har du snakket med en lege om den lave vekten hennes?

 

Anonym poster: aa80e5f96587d978c33f8459f9348cf5

Skrevet

Hun ligger vel i nedre sjiktet på vekt i forhold til høyde. Sønnen min på 5,5 år er 120-121 cm og bikket nylig 20 kg, han får i seg nok mat, men bruker den opp med engang. Jeg var likedan som liten. Så lenge hun er frisk og rask, spiser bra og følger sin egen kurve så er det nok bare slik hun er :)

Skrevet

Høres greit ut syns jeg. Min sønn som nettopp fylte 7 år er 127 cm og 22 kg

Skrevet

Da er hun nok temmelig slank, ja. Men om hun spiser og kurven er grei, er det kanskje ok likevel? Har du snakket med en lege om den lave vekten hennes?

 

Anonym poster: aa80e5f96587d978c33f8459f9348cf5

 

 

Ja hun går på Ritalin noe som gjør hun har tapt 1 kg, men fremdeles innenfor sin egen kurve. Pratet med lege i dag, men skal følge med henne videre. Har bra matlyst egentlig, men ikke alltid.

 

HI

 

Anonym poster: ea6f2c673a12b7510e09a70e9faae986

Skrevet

Har ei på snart 9 som også veier 20 kg. Ganske sped, men hun følger sin kurve og er sunn på alle måter. Noen på snart 7 er 16 kg , mnes andre er 30. Mye som er helt normalt :)

 

Anonym poster: d8984c7fdbbbe5f5b1ae7cf911ea091d

Skrevet

akurat like høy og tung som 4 åringen min. Hun er langt fra tynn.

 

Anonym poster: 5a9ff5acf1df9e685932399979706f09

Skrevet

Hun ligger vel kanskje ikke øverst på kurven...? Min 3 1/2-åring (riktignok ganske høyt på kurven) er 19,5 kg og 105 cm ca :) Men han er svær da.

 

Det viktigste er vel at hun trives, får riktig medisinering og kosthold og blir fulgt opp av lege, ikke hva tilfeldige mennesker sine barn veier :)

 

Anonym poster: d9a0e0cf076a789d299aaba182188880

Skrevet

Datteren min er ett år yngre, er 114 cm høy og 18 kg. Hun er helt normal vil jeg si, ikke spesielt tynn men har ikke så mye ekstra å gå på heller.

 

Anonym poster: adf0bc1aacb7e884d5225a951d59ce5a

Skrevet

Mellomste her er like gammel, 124 cm og 22 kg. Var på hs denne uka og helsesøster var veldig fornøyd, ikke noe å si på det. Hun er slank, men ikke tynn/mager. Synes frøkna di høres perfekt ut jeg :))

Skrevet

Datteren min er syv år, og litt høyere men veier det samme. Hun er slank, men jeg har aldri tenkt at hun er undervektige på noen måte.

 

Anonym poster: 8003545901150e9bd3d0917494718d1e

Skrevet

Har en på 5 år som veier 20,5 kg og er 1 cm lavere. Følger kurven sin greit. Han har vært lang og tynn for alderen sin, siden han mistet "babyfettet".

 

Anonym poster: f86d234482fa997a9ad2862f9670a897

Skrevet

Min er 5 åring (6 i mai) er ca 120cm og irundt 18 kg, er lang og slank. Helt normal, barn strekker seg når de er i skolealder og det er ikke alltid vekten henger med! Så lenge de ikke er for tynne eller overvektige så er det bra :)

 

Anonym poster: 1da8bb0d61378d437c1d8f0c5ced9882

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun er jo ikke veldig høy heller, så på den måten er hun velproporsjonert. Hun er samme høyde og vekt som min yngste, som er ett år yngre. Men det er jo ikke uvanlig.

Skrevet

Her er frøkna på 9,5 år 135 cm høy og veier 25 kilo. Da hun var 6 år var hun 120 og 20 kilo.. Var tynn da, og er tynn nå..

 

Anonym poster: 31836d8705d7189ba4328132421873b4

Skrevet

Hun er jo ikke veldig høy heller, så på den måten er hun velproporsjonert. Hun er samme høyde og vekt som min yngste, som er ett år yngre. Men det er jo ikke uvanlig.

 

Synes egentlig det er merkelig hun ikke er høyere da mannen er 193 og jeg 175 :) Men det kommer nok:) Hun har aldri vært mager/tynn , men ganske perfekt i vekt hele tiden, helt normal slank. Satser på hun øker vekten sammen med høyden da:)

 

takk for svar.

 

HI

 

Anonym poster: ea6f2c673a12b7510e09a70e9faae986

Skrevet

Alle kan ikke ligge øverst på kurven.

Har ei jente på 7,5 år 122 cm og 19,6 kg.

 

Anonym poster: 1eabfa91637667bfe259dd5f8370a234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...