Gå til innhold

God peiling på musikk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og grubler på hva en av de låtene som spilles så mye for tiden heter, og blir skikkelig irritert da jeg ikke kommer på det. :) Det er sånn type teckno, og noen synger ett ord innimellom som er på ca 5 bokstaver(type smash elr. lignende) som gjentaes utallige ganger gjennom sangen. Arrrggh, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke være den nye sangen til Britney da? Scream and shout tror jeg den heter..

 

Anonym poster: 1dd12348ab22dd3ed99155d4bb87ef10

Skrevet

Det kan ikke være den nye sangen til Britney da? Scream and shout tror jeg den heter..

 

Anonym poster: 1dd12348ab22dd3ed99155d4bb87ef10

Nope. Ikke den, men den er bra den også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...