Skylander Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Sitter her og grubler på hva en av de låtene som spilles så mye for tiden heter, og blir skikkelig irritert da jeg ikke kommer på det. Det er sånn type teckno, og noen synger ett ord innimellom som er på ca 5 bokstaver(type smash elr. lignende) som gjentaes utallige ganger gjennom sangen. Arrrggh, noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Det kan ikke være den nye sangen til Britney da? Scream and shout tror jeg den heter.. Anonym poster: 1dd12348ab22dd3ed99155d4bb87ef10
Skylander Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2013 Det kan ikke være den nye sangen til Britney da? Scream and shout tror jeg den heter.. Anonym poster: 1dd12348ab22dd3ed99155d4bb87ef10 Nope. Ikke den, men den er bra den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå