Gå til innhold

Soppinfeksjon til gutt på 1 1/2 år? (detaljer..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt badet, og da han ble tatt opp fra karet fiklet han med tissen sin og sa au,au. Kom litt hvit, kornaktig utflod(?) ut som jeg tørket bort. Det kom litt mer da jeg prøvde å vaske bort. Sitter på hytta og det er langt inn til lege. Er det noen med erfaring? Kan det være sopp? Googler, men synes ikke jeg finner så mye. -Det nærmeste jeg kommer er at det kan bli soppinfeksjon til barn m bleier. Er mange innlegg om sopp til jentebarn, men finner ikke noe spesielt om gutter.

Viktig å si at han ikke har tydelig vondt nå etterpå, og sover godt i senga!

Anonym poster: d1dab9afcbeab4c8acb863a9f05ea2c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Anonym poster: d1dab9afcbeab4c8acb863a9f05ea2c4

Skrevet

Gutten vår hadde sopp da han var 2 år ca. Begynte m at han var sår, vi smurte og smurte hele bleieområdet med forskjellige salver og potetmel ettersom d var sommer og varmt og klamt. Ingenting fungerte. Han klødde fælt i underlivet også. Skjønte at det måtte være sopp eller noen bakterier som var årsaken ettersom det kun ble verre og verre uansett hvor mye vi smurte, vaska, han fikk luft tørke etc.

Kjøpte krystall fiolett og penslet på hele bleieområdet og etter 3 døgn var han nesten fin igjen. Det tar sopp og bakterier. Kan ikke huske å ha sett noe utflod fra penis. Men det klødde veldig.

Anonym poster: d47b26234e0997681fbebde5c6727b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...