Gå til innhold

Home & away :( Trist...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som Charlie dør :( Så utrolig trist!!

 

Anonym poster: d6a494a455d244999d7762b3630715bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14...

 

Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415

Skrevet

Var ganske forventet da. Selvsagt så måtte det skje ett eller annet som gjorde at de ikke reiste...

 

 

 

 

Anonym poster: a289e37734dcd58933088e540ba58359

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe?

Skrevet

Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14...

 

Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415

Jeg har aldri sett home and away, så da er jo jeg bedre enn deg.

 

Hvor vanskelig er det egentlig å la folk få bry seg om det de vil..?

Skrevet

Charlie dlør, det leste jeg i en spoilerr her inne for litt siden.. Men hva med Brax, noen som vet hva som skjer med ham? Ser ut som om han skal skye seg selv=?

 

Ja, jeg er en dea av fanklubben til Brax - han er så kjeeeeekk!!

Skrevet

Nei, han kommer til å leve videre. :) Følger med på spoilere fra australia, og han er med fortsatt. :)

 

Han er HOT!!!!

 

Anonym poster: a289e37734dcd58933088e540ba58359

Gjest sussie77
Skrevet

Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14...

 

Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415

 

Så for at du ikke ser på det skal ingen andre gjøre det heller?

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe?

Du kan se episodene du har gått glipp av på youtube :)

 

Anonym poster: 6eb2d2c092f68d411d00912d93176c9f

Skrevet

Har sett langt forbi de episodene som vises i Norge nå, og Brax er med leeenge. Og takk og lov for det *Sikle* Drømte faktisk om han her en natt, hehe

 

Anonym poster: 22b3e812942978aa3899d3485105b1aa

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe?

Du kan se episodene du har gått glipp av på youtube smile.png

 

Anonym poster: 6eb2d2c092f68d411d00912d93176c9f

 

Takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...