Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Ser ut som Charlie dør Så utrolig trist!! Anonym poster: d6a494a455d244999d7762b3630715bf
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14... Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Var ganske forventet da. Selvsagt så måtte det skje ett eller annet som gjorde at de ikke reiste... Anonym poster: a289e37734dcd58933088e540ba58359
Februargullet2013 Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe?
Medulla Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14... Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415 Jeg har aldri sett home and away, så da er jo jeg bedre enn deg. Hvor vanskelig er det egentlig å la folk få bry seg om det de vil..?
Papegøyeblomst Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Charlie dlør, det leste jeg i en spoilerr her inne for litt siden.. Men hva med Brax, noen som vet hva som skjer med ham? Ser ut som om han skal skye seg selv=? Ja, jeg er en dea av fanklubben til Brax - han er så kjeeeeekk!!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Nei, han kommer til å leve videre. Følger med på spoilere fra australia, og han er med fortsatt. Han er HOT!!!! Anonym poster: a289e37734dcd58933088e540ba58359
Gjest sussie77 Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Get a life... Jeg slutta å se på Home and Away da jeg var 14... Anonym poster: 5a80fe70028e0e3a8c038f51f29bc415 Så for at du ikke ser på det skal ingen andre gjøre det heller?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe? Du kan se episodene du har gått glipp av på youtube Anonym poster: 6eb2d2c092f68d411d00912d93176c9f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 Har sett langt forbi de episodene som vises i Norge nå, og Brax er med leeenge. Og takk og lov for det *Sikle* Drømte faktisk om han her en natt, hehe Anonym poster: 22b3e812942978aa3899d3485105b1aa
Februargullet2013 Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Jeg bare lurer på en ting, jeg sluttet og se på det for ca 4-5mnd siden,og vil gjerne se det igjen,men lurer på en ting,vil jeg forstå noe? Du kan se episodene du har gått glipp av på youtube Anonym poster: 6eb2d2c092f68d411d00912d93176c9f Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå