Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Fikk vårkatalog i januar, og bestilte da noen kule basketsko til begge guttene. Leveringsdato var satt til uke 13, og jeg fikk først en bestillingsbekreftelse på begge parene, deretter en leveringsbekreftelse på dem. Men da jeg hentet pakken i dag, var det kun de største skoene oppi, og det sto at str 29 var utsolgt og ikke vil bli levert. Er det mulig ? Hvis de selger en vare i nettbutikken, og sender bekreftelse på den så kan de da for pokker ikke bare stryke den varen uten noe mer om og men ? Minste hadde gledet seg stort til å få basketsko som storebror, men det blir jo helt feil nå. Flere som har opplevd dette på netthandel ? Anonym poster: 01e8685c499558f3ad2951928f3c187a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Velkjent fenomen at butikker man bli utsolgt for varer Anonym poster: 290c36c5c61d80ef0fb0ab1de883cfb4
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Ja, skjønner jo det. Men varene ble bestilt for to mnd siden og kjøpet bekreftet ok to ganger, og leveringsdato for begge parene ble gitt. Da er det rart at de brått ikke har den varen likevel.... Anonym poster: a709c1460841c1b98e619c8174e3f810
Vogndilla Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Akjønner godt at du er skuffet over dette, det synes jeg var dårlg service!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Det skjønner jeg veldig godt at du ble sur for. Det hadde jeg også blitt! Ta en telefon til dem, og fortell dem at du synes dette er dårlig kundeservice! Jeg synes de er generellt dårlige på nettopp kundeservice. Ikke veldig innstilt på å ordne opp, men ikke gi deg. Jeg bestilte et par bukser til datteren min, og ca en time etterpå ville jeg bytte størrelse. Det kunne jeg ikke gjøre på nettet,så jeg ringte inn. Men det kunne hun ikke hjelpe meg med, for det var godt mulig at de allerede var pakket....... Hæ?? Jeg bestillte jo nettopp! sa jeg. Ja, men de var veldig kjappe, svarte hun. Jeg ba henne sjekke ordentlig om det faktisk var for sent, og sa at jeg synes også det var spesielt at det ikke kunne være mulighet for å gjøre det om. Alternativet var å avbestille hele ordren, og heller bestille på en annen nettside. Jeg fikk bytte om, men jeg er IKKE imponert over Sportmann altså.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå