Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 ..hadde en mann som kom til å dø om 4 mnd? Har tenkt en del på deg, og lurer på hvordan det går? Hvordan går det med mannen din, og deres to barn? Jeg sender masse gode tanker Anonym poster: 8d325bab23b3e32b9e7db6719a71ce89
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Her starter HI en tråd som viser omtanke for en annen person som hun vet kanskje gjennomlever den vanskeligste perioden i sitt liv........ og alt noen dib-damer greier er å krangle om gramatikk?!?!?!?! Det er så pinlig flaut at det knapt går an. Kanskje på tide at dere språkvidundere slår opp ordet empati i ordboka og bruker et par år på å finne ut hva det innebærer...! HI - flott tanke med tråden! Jeg håper tråden heretter kan komme inn på rett spor og at de som skrev kranglereferatene selv rapporterer disse til moderator og ber om at de blir slettet slik at hun som HI henvender seg til slipper å lese dem! Jeg har også tenkt på henne og familien hennes. Er vel bare de som har opplevd det som kan forestille seg hva hun går gjennom nå. Håper hun og mannen har støtte og hjelp i familie og venner og at de greier å ta best mulig vare på den tiden de har igjen. Sender mange gode tanker i hennes retning... Anonym poster: 5d53755e30e8a842b8f9074b17e57f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå