Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 De ikke klarer å forstå at folk ha har forskjellige kropper og idealvekt? Eller er helt opphengt i BMI? Klarer ikke folk bruke øyne og hode selv? Se på skijentene. De trener nok nokså likt og spiser sunt. 11 kg forskjell er det likevel på Bjørgen og Steira(vekt fra noen år tilbake), de er like høye. Burde ikke de veid tilnærme det samme i god DIB stil? Ingen vil kunne si at Bjørgen veier for mye, men kan diskutere om Steira veier for lite til tider... Men dette har jo også noe med kroppstype å gjøre. Lille flisa Johaug. Ser ut som Marit Bjørgen kan ta henne under armen og gå. Så hvorfor skjønner ikke enkelte her inne, at sånn er det ellers i befolkningen også. Har du en kraftig bygd kropp, har du mer kroppsmasse(ikke bare skjelettet som veier vettu). Er du lita og veldig spinkel, kan du veie 48 kg uten å være anorektiker. Så hvorfor denne hetsingen av andres utseende. "Da må du være feit, for jeg veier xx og hadde jeg veid mer, så hadde jeg vært feit!" Idioti... Anonym poster: 837f57f23b351437907281cb5ccb5af2
Mamsalotta Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Enig. Håper folk kan slutte å bry seg så mye om egen og andres vekt. Det er nok av andre ting i verden som trenger mer oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Det jeg syns er sykest er når man henger seg opp i BMI som GRAVID! Herregud, man SKAL legge litt på seg i et svangerskap. Det er også ikke alltid slik at man kan noe for det.. Jeg tror heller på det at man skal veie ca +/- 10 kg av den høyden man er (minus meteren). Altså, jeg er 1,70 så min "trivselsvekt" burde ligge mellom 60 og 80 kg avhengig av min kroppstype.. Anonym poster: 3c2ccbcb6164b836f1c50b682fec183d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå