Sunnmøringen Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Når kan jeg egentlig forvente at kroppen er i "rute" igjen? Hadde i grunn forventet at mensen skulle komme snart...noen er erfaring der ute?
Sunnmøringen Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2013 Min kom aldri..ble gravid med en gang Det er nettopp det jeg lurer på om jeg og er blitt. Graviditetstester er fortsatt negativ, er nok litt tidlig å få svar enda...når er det vanlig å få eggløsning igjen etter SA da?
HH80 Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Wollafruen: testet du neg før du testet pos etter sa? Jeg hadde en sa for drøye tre uker siden nemlig og CB digital viser Gravid idag. Måtte ta en test nemlig da jeg syns pupppene har begynt å bli ømme og brystvortene såre igjen. Er innstilt på at det kan være rester av HCG fra aborten, men tror jeg hadde EL fredag for 11 dager siden ...og
Wollafruen Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Ja, testa negativt to uker etter SAen. Så gikk det kun halvannen uke etter det igjen før jeg sto med positiv test i hånda. Ble da tatt blodprøver for å måle om det var rester av hcg, eller om det var ny graviditet på gang. Ved konstatert SA hadde jeg mellom 25 og 30 i hcg, så var jeg plutselig oppe mellom 120 og 150 og ny graviditet var et faktum Selma er nå 4 mnd gammel
HH80 Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 Har aldri målt noe hcg jeg da. Ser jo at det er litt dumt nå. Prøver å innstille meg på at dette bare er HCG rester, men kjenner jo at det skaper et lite håp hos meg ! HVor langt var du på vei når du mistet da Wollafruen?
Prinsesse07 Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Hadde en tidlig SA i januar, og det tok hele 50 dager før jeg fikk igjen mensen.... Lang kjedelig vente tid :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå