Gå til innhold

Noen som har brukt pregnyl her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener det er det den heter. .

Noen som har fått denne sprøyten og blitt gravid?

Anonym poster: c5c0390542b5c37f479faf22d1ad06ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt mange. Jeg har tatt den fra påvist graviditet tom uke 11. Har hatt mange spontanaborter. Fikk den i min 5 graviditet som gikk tidlig galt antagelig var det ikke liv laget når jeg startet med de. I min 6 graviditet gikk det for første gang bra. I min 7 graviditet var alle apotek tomme og fikk ikke tak i den noe sted. Brukte da ovitrelle. Det gikk ikke bra. Er nå 22 uker på vei i min 8 graviditet. Lillesøster er ventet til sommeren.

Det er bare ekspremitell behandling da det i pakningsvedlegget står at den ikke skal brukes ved påvist graviditet. Men sprøyten inneholder hcg som hjelper kroppen med å produsere progesteron om jeg har skjønt det riktig. I følge pakningsvedlegget skal sprøytene brukes før graviditet.

Jeg vet at noen sykehus foreskriver denne før prøverør. Ei jeg kjenner fikk det.

Skrevet

Jeg fikk tak i sprøyten til denne graviditeten og tok de 2 ganger per uke.

Skrevet

Brukte Pregnyl ifbm prøverør.

Skrevet

Jeg tok den en gang for å slippe egget da de at tomme for ovitrelle. Ble ikke gravid den mnd, men en eller to etterpå, husker ikke helt.

Skrevet

brukte den på same måte som håpefull77, etter at eg testa positivt og ca til veke 12. Det resulterte i storebror. Hadde då hatt 3 sa/ma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...