Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Mener det er det den heter. . Noen som har fått denne sprøyten og blitt gravid? Anonym poster: c5c0390542b5c37f479faf22d1ad06ba
Håpefull77 Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Jeg har tatt mange. Jeg har tatt den fra påvist graviditet tom uke 11. Har hatt mange spontanaborter. Fikk den i min 5 graviditet som gikk tidlig galt antagelig var det ikke liv laget når jeg startet med de. I min 6 graviditet gikk det for første gang bra. I min 7 graviditet var alle apotek tomme og fikk ikke tak i den noe sted. Brukte da ovitrelle. Det gikk ikke bra. Er nå 22 uker på vei i min 8 graviditet. Lillesøster er ventet til sommeren. Det er bare ekspremitell behandling da det i pakningsvedlegget står at den ikke skal brukes ved påvist graviditet. Men sprøyten inneholder hcg som hjelper kroppen med å produsere progesteron om jeg har skjønt det riktig. I følge pakningsvedlegget skal sprøytene brukes før graviditet. Jeg vet at noen sykehus foreskriver denne før prøverør. Ei jeg kjenner fikk det.
Håpefull77 Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Jeg fikk tak i sprøyten til denne graviditeten og tok de 2 ganger per uke.
<3 2G <3 Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Jeg tok den en gang for å slippe egget da de at tomme for ovitrelle. Ble ikke gravid den mnd, men en eller to etterpå, husker ikke helt.
soleia Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 brukte den på same måte som håpefull77, etter at eg testa positivt og ca til veke 12. Det resulterte i storebror. Hadde då hatt 3 sa/ma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå