Gå til innhold

Grusom videosnutt på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett den videosnutten på facebook, om en hund som redder en annen hund etter å ha blitt påkjørt. Etterpå er det en video av et lite barn som blir påkjørt, ingen bryr seg. Alle går og kjører forbi barnet som ligger skadd i veien. Jeg kan ikke tro at denne filmen er vrkelig?! Det kan ikke være så mange HJERTELØSE mennesker samlet på ett sted til samme tid? Hva tror dere, er vi mennesker blitt så egoistiske at v ikke lenger bryr oss om medmennesker? Jeg vet no sikkert med meg selv at jeg ikke er det. Mine barn skal virkelig bli oppdradd til å få empati med andre!

Anonym poster: 74baa0290d9588eb3c1839128bb87e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den videoen av barnet var fra Kina, og barnet var en liten jente.

Sjåføren av bilen stakk av, og i Kina er det sånn at om man da hjelper, kan man bli stilt ansvarlig og straffet for ulykken selv om man ikke var den som kjørte på. Sto noe om dette i avisen når det skjedde. Derfor tør ikke så mange å gjøre noe.

Dessuten er det vel sånn at jenter ikke er så interessante for folk der heller...

Men ja, filmen er ekte, dessverre.

Anonym poster: b9af6a3233d7aa0a10b280befad9b3a7

Skrevet

Hæ? Er det mulig?? Da er verden på tur å bli gal!

Skrevet

Ja jeg har sett den, og selv om vi har godt av å få virkeligheten "slengt i trynet" innimellom, synes jeg denne var grusom. Det verket i marg og bein etterpå :((

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å gå forbi uansett om jeg risikerte straff etterpå. Da hadde jeg satset på eventuell "lønn i himmelen", hvis noen skulle finne på å straffe meg for å hjelpe et påkjørt barn. Helt grusomt å se på alle som ikke gjør noe for den stakkars jenta!

Anonym poster: 74baa0290d9588eb3c1839128bb87e05

Skrevet

Ble kvalm og uvel av å se den.

Helt umennesklig å la den stakkars 2 åringen ligge der. Ble tilogmed kjørt over enda en gang...Loven skulle vært anerledes der også, bli straffet for å IKKE hjelpe.

Skrevet

Kinesere er da kjent for å være hjerteløse så forbauser meg ikke, dessverre...

Anonym poster: d65d651c13947794cb3776dd6922bd6d

Skrevet (endret)

Filmen er ekte og jenten døde etter å ha lagt i koma i en ukes tid :(

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Huff ja, den filmen er helt grusom. Altfor mange mennesker på ett sted gjør kanskje at man bare overser hverandre og ikke gidder å bry seg.

Anonym poster: 6c9a62764b79ac0e1aadd58cb8a7bfbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...