Gå til innhold

Sorry, men har barnetrygden kommet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tilgang til banken nå...

 

Anonym poster: ea9dcf00176b9bf1838c1cd499dc9a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke fått i alle fall.

Men kan jo komme etter 16-17 ved siste kjøring. :)

Eller i morgen. Dukker nok opp før eller siden, he he

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Tror ikke den kommer før neste uke. Det står på www.nav.no når den utbetales, logg inn på din side og sjekk utbetalingsdato.

 

Anonym poster: 41e93f86f36daa37f41a0f7fe7bfad30

Skrevet

Den står til utbetaling på " dine utbetalinger" hos meg ivertfall så dermed regner jeg med at jeg får den på konto til mandag :)

Skrevet

Mine også står til utbetaling. Så enten kommer de idag etter 4 eller mandag:)

Skrevet

Noen som fikk nå etter kl 16.00?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Klokka er ikke etter 16....

Skrevet

Den et det nå;)

Skrevet

Faen så fattige dere er, hehehe

 

Anonym poster: b271d2c3f186f35b5b9f4deb51ffb538

Skrevet

Faen så fattige dere er, hehehe

 

Anonym poster: b271d2c3f186f35b5b9f4deb51ffb538

 

ja har desverre ikke så god råd..

Skrevet

Barnetrygden skal vel komme siste dag i mnd, siden det er en helligdag er det vel naturlig at den kommer på onsdag?

Skrevet

Trur faktisk det kommer på mandag.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Regner med at den kommer på onsdag som er siste virkedag i måneden

Skrevet

Jeg så den lå på utbetaling på min side på nav, men den var ikke kommet da jeg var inne i nettbanken å betalte en regniing nå nettopp.

 

Anonym poster: fd01452c6a7ea756d352d73d470409db

Gjest sussie77
Skrevet

Kommer nok til uken en gang. Enten Mandag eller Onsdag tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...