Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Har ikke tilgang til banken nå... Anonym poster: ea9dcf00176b9bf1838c1cd499dc9a15
Bustetroll Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jeg har ikke fått i alle fall. Men kan jo komme etter 16-17 ved siste kjøring. Eller i morgen. Dukker nok opp før eller siden, he he Endret 22. mars 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Tror ikke den kommer før neste uke. Det står på www.nav.no når den utbetales, logg inn på din side og sjekk utbetalingsdato. Anonym poster: 41e93f86f36daa37f41a0f7fe7bfad30
3 i april Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Den står til utbetaling på " dine utbetalinger" hos meg ivertfall så dermed regner jeg med at jeg får den på konto til mandag
Line-mamma til to herlige Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Mine også står til utbetaling. Så enten kommer de idag etter 4 eller mandag:)
Line-mamma til to herlige Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Noen som fikk nå etter kl 16.00?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 Faen så fattige dere er, hehehe Anonym poster: b271d2c3f186f35b5b9f4deb51ffb538
Line-mamma til to herlige Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Faen så fattige dere er, hehehe Anonym poster: b271d2c3f186f35b5b9f4deb51ffb538 ja har desverre ikke så god råd..
Junimage Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Barnetrygden skal vel komme siste dag i mnd, siden det er en helligdag er det vel naturlig at den kommer på onsdag?
Line-mamma til to herlige Skrevet 22. mars 2013 #14 Skrevet 22. mars 2013 Trur faktisk det kommer på mandag.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. mars 2013 #15 Skrevet 22. mars 2013 Regner med at den kommer på onsdag som er siste virkedag i måneden
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #16 Skrevet 22. mars 2013 Jeg så den lå på utbetaling på min side på nav, men den var ikke kommet da jeg var inne i nettbanken å betalte en regniing nå nettopp. Anonym poster: fd01452c6a7ea756d352d73d470409db
Gjest sussie77 Skrevet 22. mars 2013 #17 Skrevet 22. mars 2013 Kommer nok til uken en gang. Enten Mandag eller Onsdag tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå