Rune Brown Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Jeg tar sjansen Hei! Har satt igang med pappabloggen, hvor jeg skriver om en småbarnspappas hektiske, men ett hundre prosent fantastiske hverdag i Norges hovedstad! Er pappa til Thyra (12.11.11), bonuspappa til Stella (04.05.08) og forlovet med Ruby (28) Dagene fylles med lek, besøk, turer, fotball, musikk, barnehage, jobb (vi jobber begge i barnehage i tillegg), enda mer besøk etc etc etc! Det blir aldri kjedelig Nye innlegg stort sett hver eneste dag, så man får et godt inntrykk av oss! Jeg er administrator på en side som heter Parent Zone Uncensored på Facebook (3500 følgere, og øker), og har en god del lesere derfra. Iom at det er en engelskspråkelig side, skriver jeg blogginnleggene på engelsk. Men det er installert en Translator fra Google på siden, hvor man kan få oversatt til hvilket språk som helst. Titt innom! http://runebrown.com Hilsen Rune
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. mars 2013 #2 Skrevet 23. mars 2013 I am a bit disturbed by the fact that you choose to blog in English. Fordi språket ditt suger. Sorry.
Rune Brown Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2013 I am a bit disturbed by the fact that you choose to blog in English. Fordi språket ditt suger. Sorry. Hehe ærlig sak da, men var da en veldig hardtslående kommentar? :/ Jeg har uansett begynt å skrive på morsmålet igjen, og en translator er på trappene. Så får de som ikke skjønner norsk bare takle den fryktelige google translatoren. Hele pappabloggen har endret utseende, og jeg er veldig fornøyd med hvordan den fremstår nå
LeTwinsA Skrevet 27. mars 2013 #4 Skrevet 27. mars 2013 Synes det var artig med en pappablogg jeg Uansett språk. Men så er ikke jeg en kløpper i engelsk og forstod godt hva du skrev
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 I am a bit disturbed by the fact that you choose to blog in English. Fordi språket ditt suger. Sorry. Hehe ærlig sak da, men var da en veldig hardtslående kommentar? :/ Jeg har uansett begynt å skrive på morsmålet igjen, og en translator er på trappene. Så får de som ikke skjønner norsk bare takle den fryktelige google translatoren. Hele pappabloggen har endret utseende, og jeg er veldig fornøyd med hvordan den fremstår nå Ærlighet varer lengst. Du kan sikkert blogge fint på engelsk, men da må du slutte å tenke norsk når du skriver. Du har ikke mye feil, men du skriver norsk med engelske ord. Les mer engelsk selv, så vil du bli bedre. Og om du har mange internasjonale lesere er det jo en fin gest. Men blog for de leserne du har flest av. Har du flest norske, blog på norsk.
Rune Brown Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2013 I am a bit disturbed by the fact that you choose to blog in English. Fordi språket ditt suger. Sorry. Hehe ærlig sak da, men var da en veldig hardtslående kommentar? :/ Jeg har uansett begynt å skrive på morsmålet igjen, og en translator er på trappene. Så får de som ikke skjønner norsk bare takle den fryktelige google translatoren. Hele pappabloggen har endret utseende, og jeg er veldig fornøyd med hvordan den fremstår nå Ærlighet varer lengst. Du kan sikkert blogge fint på engelsk, men da må du slutte å tenke norsk når du skriver. Du har ikke mye feil, men du skriver norsk med engelske ord. Les mer engelsk selv, så vil du bli bedre. Og om du har mange internasjonale lesere er det jo en fin gest. Men blog for de leserne du har flest av. Har du flest norske, blog på norsk. Som sagt, jeg blogger på norsk Følte det var lettere å komme litt i dybden på morsmålet. Takk for tilbakemeldinger
Rune Brown Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2013 Synes det var artig med en pappablogg jeg Uansett språk. Men så er ikke jeg en kløpper i engelsk og forstod godt hva du skrev Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå