Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Har en liten stund hatt en dårlig følelse med min mann. Han har hatt med tlf så fort han har reist seg opp fra sofaen og hatt den på lydløs hele tiden. I går skulle han på en kundemiddag på jobben med overnatting. Det var helt i orden, men så på fb i går kveld at kollegaen som han skulle dra med skrev : hjemme og koser meg med no godt i glasset og en fantastisk middag min kjære lagde. Ble mistenksom og skjekker tlf til mannen som har kommet hjem og ligger og sover. Fant en meld fra en av de jeg trodde var min gode vennine. Hei. Takk for en skikkelig deilig natt, du får hvile når du kommer hjem savner deg allerede, ses til lørdag. :-*. Da mistet jeg en venn og en mann på et sekund. Fy faen så vondt detta er!!! Måtte få ut litt frustrasjon nå. Beklager at det ble litt langt, rotete og uten avsnitt. Skriver fra tlf. Anonym poster: ffcbe76e5bbfc0d41828e4276373a9ce
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 ok Anonym poster: bedf79607f4dd74d79c9c968ee6b2d2c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 oi. høres ikke bra bra ut. men bra du fant ut av dette nå og ikke senere. lykke til masse videre. Anonym poster: 9246f715e42ddf1207c34ef1e0420c08
Februargullet2013 Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Uff så lei, håper ikke det er barn i bilde, virkelig ting order seg, trist og ha sånne venner som ikke kan holde seg unna venners mann/kjæreste ;( Ønsker deg alt godt, du gjorde det rette
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Ikke mulig.. Anonym poster: cebd82ab761713321ee22906fdd96be0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Vi har 3 barn sammen. Derfor jeg har bedt han og dra. Han er kjempe forbannet på meg fordi jeg gikk på tlf hans og skjekket. Har aldri gjort det før, og skulle ønske jeg aldri gjorde det i dag heller. Fordi detta skulle aldri skje oss, det skjer på film! Ikke oss Anonym poster: c8835ca463ba183b40371db1a3c6fce4
linniken Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Hmm... Ja, ditt "svik" står virkelig i forhold til hans... For en dust. Han kan jo bare være så forbanna han vil- han er jo ute av bildet; og du trenger jo ikke lenger å forholde deg til hva han mener om deg.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Vi har 3 barn sammen. Derfor jeg har bedt han og dra. Han er kjempe forbannet på meg fordi jeg gikk på tlf hans og skjekket. Har aldri gjort det før, og skulle ønske jeg aldri gjorde det i dag heller. Fordi detta skulle aldri skje oss, det skjer på film! Ikke oss Anonym poster: c8835ca463ba183b40371db1a3c6fce4 Han har INGEN grunn for å være forbannet på DEG! Det er HAN som har gjort dette mot deg og seg selv! Jeg mener du har gjort det riktige. Han hadde jeg ikke sluppet inn i livet mitt med unntak av et samarbeid med ungene. Anonym poster: 51d133b7753eef57bcb53b70e3c1baf2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Ikke mulig.. Anonym poster: cebd82ab761713321ee22906fdd96be0 Hvorfor er ikke dette mulig? Eksen min var utro med min beste venninne og fadder til vår datter. Jeg fant det også ut når kompisen som han hadde en "avtale" med glemte seg ut og postet noe på facebook. Jeg sjekket også mobilen da han sov og fant bevis. Hi sender deg en trøsteklem og håper du har noen gode venninner du kan prate med i tiden som kommer. Anonym poster: b9af9f08d634ba4b67787f64eb5c5872
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Så forferdelig å bli sviktet av både mannen og en venninne på samme tid. Men dette er jo trolig noen mannen har holdt på med en stund siden han har drevet og løyet for å få tid sammen med hun andre. Når han blir sint fordi du sjekket telefonen hans så ser han virkelig ikke skogen for bare trær.... Han har løyet til deg, han har vært utro..... og så blir han forbannet fordi du sjekket telefonene hans?? Jeg er i utgangspunktet enig i at telefoner er private, men akkurat her er din "forbrytelse" en bitteliten bagatell i forhold til det han har gjort - og i tillegg med en venninne av deg. Tenker han er mest forbanna fordi han er tatt på fersken.... Godt du har vist ham hva du mener om dette. Hvis han ønsker deg tilbake så vet han hva han må gjøre (hvis du skulle gi ham en sjanse) - nemlig legge seg flat og gjøre alt som skal til for at du evt skal kunne få tillit til ham igjen... hvis han fortjener det etter hvert. Sender deg en god klem! Anonym poster: dbce4e6b2df85560e5ff8be50103737c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 For en dust! Du fortjener mye bedre! Sender deg en klem:) Du er sikker på at forholdet deres er ferdig? Vil han være sammen med deg, angrer han? Kan du tilgi og stole på han igjen? Bare siden det er barn i bildet. La tankene komme litt på avstand og tenk nøye igjennom det. Venninnen din må hvertfall helt ut av bildet. Anonym poster: 2cabac71486824409c750e750179cc02
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Sånn jeg ser det nå er vi helt ferdige. Hvordan skal jeg noen gang kunne stole på han igjen? Han har sendt meg noen meld nå om hvor lavmål jeg er som skjekket tlf hans. Jeg angrer veldig på det, kommer aldri til og gjøre noe sånt igjen. Da kommer snart den værste delen, når barna ramler inn døra her kommer ikke til og fortelle folk hva de har gjort. Får bare si det har skrantet en stund nå. Anonym poster: c8835ca463ba183b40371db1a3c6fce4
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Dette er helt for jævlig, jeg har også opplevd dette en gang i tiden. Her visste alle hva som foregikk, t.o.m de som jeg så på som bestevenninner, men ingen av de fortalte meg at mannen var utro med en av vår felles venninne... Ble rimelig knust da, jeg ved en tilfeldighet oppdaget hva som skjedde bak min rygg.. Du kan nesten være glad du har kvittet deg med han , du fortjener så mye bedre:) Man tenker jo ikke at dette er noe som skjer en selv, men noen ganger gjør det akkurat det- dessverre... Anonym poster: 0f4fa35ab38efdd0943a0d5079bb7235
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #14 Skrevet 22. mars 2013 Vi har 3 barn sammen. Derfor jeg har bedt han og dra. Han er kjempe forbannet på meg fordi jeg gikk på tlf hans og skjekket. Har aldri gjort det før, og skulle ønske jeg aldri gjorde det i dag heller. Fordi detta skulle aldri skje oss, det skjer på film! Ikke oss Anonym poster: c8835ca463ba183b40371db1a3c6fce4 Ja når man vet man ikke kan forsvare sine handlinger går man til angrep på den andre for den minste lille bagatell man kan holde fast med. Vær glad du sjekket du, nå ble du kvitt ikke bare en bit søppel fra livet ditt men to. Husk ikke bare har han hatt sex med en annen og det sviket det er, et svik som blir større at du kan være sikker på at det har skjedd over tid og at det er noen som kjenner deg. Men alle løgnene han har fortalt deg for å dekke over sine handlinger som denne jobbturen med overnatting han liksom hadde i går. Mens du er hjemme å ser etter hans barn har han bedratt deg på alle måter og tydeligvis tror du er så lite intelligente at du ikke skal kunne legge sammen to og to. Hvor er hans respekt for deg i det hele? I tillegg har du fått oppdaget og nå kan kvitte deg med en kvinne som er så respektløs og frekk at hun ikke bare går etter en mann som hun vet har partner og barn men hvor hun kjenner partneren, hvor hun helt sikkert har vært i deres hjem, hørt på deg når du snakker om dine problem, latt deg trøste henne i hennes problem. Hvor hun kjenner barna hun er med på å gjøre til skilsmisse barn. Hvor hun har sittet der og lekt venninne mens hun samtidig bak ryggen din har flørtet med og hatt sex med din mann...... En kan si at det er galt å gå inn på andres private facebook, telefon, epost. Men i dette tilfelle var det ikke galt, mannen ville selvsagt aldri ha innrømmet det og det var eneste måten du kunne få vite sannheten som faktisk i går stirret deg i ansiktet med at kollegaen skrev dette i statusen sin. Og ikke minst at mannen reagerer med sinne over at du så på telefonen hans istedenfor for å legge seg flat i og be om tilgivelse for det han har gjort burde vel si sitt egentlig. Anonym poster: 7e3061f3b85d8cf247b5333a961e78d7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #15 Skrevet 22. mars 2013 Sånn jeg ser det nå er vi helt ferdige. Hvordan skal jeg noen gang kunne stole på han igjen? Han har sendt meg noen meld nå om hvor lavmål jeg er som skjekket tlf hans. Jeg angrer veldig på det, kommer aldri til og gjøre noe sånt igjen. Da kommer snart den værste delen, når barna ramler inn døra her kommer ikke til og fortelle folk hva de har gjort. Får bare si det har skrantet en stund nå. Anonym poster: c8835ca463ba183b40371db1a3c6fce4 Du lavmål på sms? Seriøst? Er mannen din evneveik? Anonym poster: cebd82ab761713321ee22906fdd96be0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #16 Skrevet 22. mars 2013 Det er bedre å være ærlig om hva som har skjedd, for sannheten pleier alltid komme for dagen til slutt og du skal ikke ha noe skyld i dette bruddet. Anonym poster: b9af9f08d634ba4b67787f64eb5c5872
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #17 Skrevet 22. mars 2013 Jeg ville svart på mannes sms jeg. Ville svart noe slikt som Jeg kikket på dine meldinger på telefonen din uten din tillatelse dette mener du er lavmål Hva er da å ha juge til partneren sin over lengre tid og ha sex med hennes venninne helt klart uten partnerens tillatelse eller viten? Anonym poster: 7e3061f3b85d8cf247b5333a961e78d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå