Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #27 Skrevet 22. mars 2013 Det er litt rart at de fleste i denne traaden heller mot #2 naar flesteparten i traaden som omhandler "forbudte ting" bare ler av anbefalinger og forskningsresultater. Jeg tror veldig mange fra den traaden har, eller burde ha, litt daarlig samvittighet naar det gjelder sikkerheten til barna sine. Men det er bare min mening. Anonym poster: bd2397bd7e70b1ce11d0ea26f351dab1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #28 Skrevet 22. mars 2013 Ingen av delene faktisk... Når barna var små var jeg streng og veldig påpasslig, nå er mine så store at de må få prøve vingene sine litt selv, uansett hva sunn fornuft sier. Det å være mor er en rolle som konstant forandrer seg ettersom barna vokser til og utfordringene blir større. Anonym poster: 8226a04c939a1f534ce4ca984c559b3e
stearin Skrevet 22. mars 2013 #29 Skrevet 22. mars 2013 Heller mest mot nummer 2, men kjenner meg litt igjen i nummer 1 også.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #30 Skrevet 22. mars 2013 For et spørsmål! La meg omformulere. Er du: 1. En fryktelig dårlig mor 2. En kjempegod mor sånn som meg (hilsen HI) Tingen er den, at forskning viser så mye rart. Det som anbefales i Norge er noen ganger frarådet i andre land, og omvendt. Noen ganger er det også sånn at forskjellige forskere også innad i Norge er uenige... Jeg følger for øvrig oftest anbefalingene, men løper ikke på sykehuset om jeg går forbi noen som røyker, eller drikker antibac om jeg kommer borti en katt. Det er faktisk lov å tenke litt selv også. Anonym poster: 158fd4797621beccef16a06a845def36
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #31 Skrevet 22. mars 2013 "Jeg følger for øvrig oftest anbefalingene, men løper ikke på sykehuset om jeg går forbi noen som røyker, eller drikker antibac om jeg kommer borti en katt." -Det tror jeg ikke noen gjør. "Tingen er den, at forskning viser så mye rart." -Det er bra at du har tilgang til internett i jordhytta di! Ha en god helg! Anonym poster: bd2397bd7e70b1ce11d0ea26f351dab1
Light of my life Skrevet 22. mars 2013 #32 Skrevet 22. mars 2013 2, men ikke slavisk. Bruker magefølelse og sunn fornuft i tillegg!
LittLykkelig Skrevet 22. mars 2013 #33 Skrevet 22. mars 2013 Er en sånn mor som er normalt oppegående (liker å tro det), søker svar der jeg trenger det og tror ikke at jeg er ekspert på oppdragelse. Er streng, konsekvent, men samtidig støttende og kjærlig. Gjør det jeg tror er til barnets beste men er villig til å innrømme at jeg tar feil. Heldigvis har barnet mitt blitt en trygg liten gutt som både har empati og sosiale ferdigheter i orden
Appelsinpiken Skrevet 22. mars 2013 #34 Skrevet 22. mars 2013 Tja, leser meg opp på forskning, og finner ut hvorfor det anbefales som det gjør før jeg velger om jeg skal følge anbefalingene eller ikke. Er streng med ting som bilsikring, redningsvest i båt, sykkelhjelm etc, men de får klatre i trær, balansere, skjære med kniv osv. Har en holdning i hverdagen om at detvgår nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå