Gjest sug lut Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Fredag Fredag før påske Solfredag Rydda kjøkkenet før halv sju Funnet fram påskepynt og skal vekke pynteren nå Ungene At ungene skal helt egne ting i kveld At mor skal helt egen ting i kveld Jobbvegring
Gjest Ziva Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Fri Fredag Påske Fri Ferdig pakket Hytteklar Sola skinner Værprognosen for påskeværet er strålende. Uventede penger inn på konto. Maggot i kjøleskapet (gubben's elsk absolutt ikke min, men man må være litt generøs på en herlig dag som denne). Endret 22. mars 2013 av Ziva
Babykilo Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Sol Frisørtime Snart ferie Gubben kommer hjem i ettermiddag Vinflaske på kjøkkenbenken Blide unger Tulipaner Fuglesang ...har ei lita hat-liste også, men skal ikke komme drassende med den her. ;-)
ms.Pond Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Hmm... Det var så mye smil og solskinn her, at jeg tror jeg bare holder helt kjeft Var ikke så mye å glede seg over her i dag, annet enn at sola skinner. Og det er vel og bra, hvis man har sjanse til å være ute, noe jeg ikke har. Har ikke engang vinduer. Sukk. Håper likevel dere får en finfin fredag, og en fantastisk påske!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Fredag Ferie God stemning Sola skinner gjennom snøfnuggene som daler Ferie, sa jeg ferie? Kaffe i koppen Woho, endelig ferie (om 7,5 t)
Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Fredag lesing til bachelor oppgave. Leilighet som må vaskes. Vinkveld med jentene fra barsellgruppa. 4 dager til London. Svigermor på midagsbesøk. Masete junior. Junior som gråt i bhg ved levering for første gang.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Gjør som mama foodie og holder helt kjeft, men kjenner at jeg har to fredagselsk: Måtte sende med størstemann solfaktor i dag Sola skinner Resten kan vi la ligge og jeg ønsker dere alle en fantabulous fredag!! :)
Gjest amandine Skrevet 22. mars 2013 #8 Skrevet 22. mars 2013 Ah. Sol Snart ferie(?) Kanskje friske familiemedlemmer? Godt humør! Sol sol sol og i morgen HAV
Gjest Helle_Høygir Skrevet 22. mars 2013 #9 Skrevet 22. mars 2013 Fredag Berlinerbolle med vaniljekrem dag (fredagsdessert) Solo Ferie Startet dagen med nye sko - hentet de på pakkeutlevering på vei til jobb, de passet og er enda mer fine enn på bildet Kjøpe friske blomster Fredag!!!
frk Nilsen Skrevet 22. mars 2013 #10 Skrevet 22. mars 2013 Nå er det endelig ferie! Det er fredagselsk det Pizza i ovnen Rødvin er klar (min gode venn herr Amore Passo) Masse snop i skapet (skal ut ganske snart) Yr vil være venner i påsken og sender meg sol Beina høyt i sofan mens ungene ser på film Ikke kjole, men skjørt i dag. Tuller ikke med fredagsgarderoben
Patetica fåkksi Skrevet 22. mars 2013 #11 Skrevet 22. mars 2013 Pizza i ovnen her og. Og det er jammen fredag i min kåk også!
ms.Pond Skrevet 22. mars 2013 #12 Skrevet 22. mars 2013 Yay, fredag! Og i morgen er det atter en arbeidsdag. Ironien er at den lengste og tidligste arbeidsdagen er lørdag *sukk* så jeg slipper ikke gleden løs riktig enda. Verkende føtter og stiv rygg, det blir vel senga snart. Kos dere med pizza, vin og påskeferie! Jeg tviholder på arbeidsfrakken en liten stund til.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. mars 2013 #13 Skrevet 22. mars 2013 Hikk da har jeg drukket vin med barsel jentene. Og inser at selv om ungene er 1,5 år så har ikke alle barn som sover. Skål for Junior som kan det med soving.
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2013 #14 Skrevet 23. mars 2013 Megaelsk - It sounds like love but it looks like sex - oooo konserten sin det, tenker jeg !!!!!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 23. mars 2013 #15 Skrevet 23. mars 2013 Penusmbøkene kom i posten. Åhh, så synd at de kom på siste dagen i "leseuka". Jaja, ikke annet å gjøre enn å pakke dem bort til 3.april. Dumt altså...
ms.Pond Skrevet 23. mars 2013 #16 Skrevet 23. mars 2013 En liten lørdagselsk, dagen har gått i en fei ettersom det har vært MASSE å gjøre. Og bare hyggelige og blide mennesker! Jøsses, hva er det med påsken og humøret til folk? Skjønt er det uansett, og jeg kjenner at jeg er litt mindre bitter for at jeg må jobbe på onsdag også. Og påskeaften. Hvis det blir like kos er det håp Og nå har jeg offisielt bare en dag igjen av ekstremkuren min, og den har gått til helsike ettersom jeg har spist varme hveteboller i dag, og taco til middag. Jaja, skit samma, jeg er lykkelig, bikiniformen har kommet, og nå er det bare å håpe at jeg klarer å holde den til uti august, når jeg faktisk har bruk for bikini I tillegg er det lørdagskveld, fri i tre dager, null alkohol til jeg har fått testet hormonbalansen, masse snop og verdens beste mann som har vasket hus for meg i dag. Løøøøøv all around! Påskeelsk!!
ms.Pond Skrevet 23. mars 2013 #17 Skrevet 23. mars 2013 Penusmbøkene kom i posten. Åhh, så synd at de kom på siste dagen i "leseuka". Jaja, ikke annet å gjøre enn å pakke dem bort til 3.april. Dumt altså... Åh nei, så fælt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå