Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 HAdde akkurat meldt meg på treningssenter, men så kom kvalmen.. Men det er jo sikkert noen tider i løpet av dagen at jeg hadde klart å gjøre litt hjemme, noen tips? Er normalvektig, men litt dvask.. Anonym poster: 03fa1a4260461a61aac7f062545c506b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Den treningen til hun fra Elixia som var lagt ut på babyverden.no så fin ut. Flere små videosnutter http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Trening/Trening-for-gravide/ Anonym poster: 9281f7f0afa02117e5e2e1fb3351ab06
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Skal sjekke! Takk! Anonym poster: 03fa1a4260461a61aac7f062545c506b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå