Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hehe :-) Moren min er verdens søteste, snilleste og mest storhjertede menneske. Hun er en person som har vært uheldig med mennene i livet sitt, og er nå alene. Hun er ikke ensom, men vet hun vil møte noen. Men det er ikke så lett da. Hvordan finner man noen når man er over 60 år, hun bruker ikke data, så nettdate er jo ikke mulig. Kan jeg ordne en profil i hennes navn, men det blir kanskje dumt? Noen som har tips til hvordan hun kan møte noen? Anonym poster: 2cd8484be415ffb302c8fddd088bde5e
<3 2G <3 Skrevet 22. mars 2013 #3 Skrevet 22. mars 2013 Mange som har annonse i feks Allers og Hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå