Gå til innhold

er du fornøyd med livet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig... Så er jeg vel det. Har to vakkre små barn å er sammen med barnefar, men kunne noen ganger ønske at ting var mer som før. Mindre komplisert..

Anonym poster: c3f043c5acb5ca2b9998c8d1728ea4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk no har jeg det godt klarer meg bra har en mann som er snill.Faktisk so po tide har ikke hatt noe bra i mange or.

Anonym poster: ac2682a8104d264d794a71a31293e3c1

Skrevet

I det store bildet, ja. Småting som kan bli bedre tror jeg de har.

Skrevet

Nei. For jeg vantrives sånn på jobben. Leter og leter etter noe annet å gjør, men dessverre vokser ikke jobbene på trær:-((((((

Å grine fordi man gruer seg til jobb er i lengden ikke bra. Blir ikke bedre av at man føler seg presset til å gå på jobb når man er sykmeldt heller.

Er helt uttafor. Sykmeldingen har ingen sammenheng med min vantrivsel, men den gjorde det enklere å ta imot sm ja... Ikke svangerskapsrelaterte plager nei.

Anonym poster: 7614f0bd85bf62bdee39a8bac00c9ab7

Skrevet

Det var for 6 mnd siden heilt topp. nå aner jeg ikke hvor det skulle bære med oss.. :-(

Anonym poster: ea9a3af4bd6f35a15b94dd169379d7cb

Gjest AnneS
Skrevet

Ja! Flotte barn og mann og har det vi trenger. Jeg skulle ønske meg litt mer penger så vi kunne dratt på ferie i utlandet og at jeg og mannen kunne gjort mer som kjærester, f.eks. hotellweekender, kino, middager osv, men vi har så vi lever greit :) Så i grunn er det bare en bagatell i det store bildet :)

Skrevet

Nei.. Samlivsbrudd og alenemor med små barn.

Lurer på økonomien vår, fremtiden som alenemor, fremtiden med evt ny partner, forholdet til barnefar, jobb.. Føler at ikke noe er trygt lenger. For kort tid siden føltes ALT trygt og har ikke noe igjen av den følelsen.

Anonym poster: e7565647543556611704aa9ff0e3a5e7

Skrevet

Ja har det egentlig ganske bra. Men klarer vri ting om til negativt. Ganske ødeleggende for både meg selv og mitt forhold. Vet ikke om jeg har en diagnose.. som depresjon... ikke blitt utredet. Jeg ser det nydelige jeg har i livet, men det er et slør forran øynene mine som jeg ikke får vekk.

Anonym poster: a4ea53a8ac6bbb436fc3e0fcea535fd4

Skrevet

Nei. Jeg hater livet mitt. Skulle gitt mye for å gå tilbake 12-13 år og ikke bli sammen med han jeg har tre barn og er stuck med.

Anonym poster: f4ea4b9d507c85e3da6b44f4614fecb0

Skrevet

Jeg er lykkelig gift, har to barn og venter nr tre. I utgangspunktet er jeg storfornøyd med livet, MEN jeg har dessverre en jobb som har ødelagt meg helt og som har gjort at livet mitt nå til tross for alt det gode har blitt fryktelig tungt.

Anonym poster: 7446f080a843ec26f4ad7061b8726e40

Skrevet

Ja, i det store og det hele er jeg det.

Men de siste ukene har jeg vært mindre fornøyd pga stress. Føler jeg har alt for mye å gjøre som skal kombineres med å være mor. Dette fører til at jeg føler lite mestring som igjen gjør meg trist.

Heldigvis er det ferie nå, skal stresse ned med familien å bli hundre prosent fornøyd igjen :)

Skrevet

Overhodet ikke. Har hverken helse, jobb eller mann. Alt er usikkert og det ser ikke ut til å lette med det første.

Anonym poster: 04d0eccbe27e65a9306864a68fefa62a

Skrevet

Ja, jeg har det veldig bra. Jeg har blitt alenemor, pengene strekker ikke til nå etter jul, men alt i alt syns jeg at jeg har et fint liv. Jeg er glad i jobben min, jeg har det gøy og koselig med barna mine, jeg har gode venner selvom vi ikke treffes for ofte, jeg har hjelpsomme og snille foreldre. Vi har det vi trenger av klær, mat og utstyr.

Så er det selvsagt dager da ting føles tungt, eller små ting i livet som ikke er perfekt. Ting som gjør at jeg føler meg sliten og lei. Men om jeg ser på det store og hele så er jeg fornøyd og lykkelig vil jeg si.

Gjest yrild
Skrevet (endret)

Ja :-) Alle har jo dårlige dager, men jeg er grunnleggende utrolig fornøyd :-)

Elsker barna mine, elsker mannen min, elsker jobben min og elsker vennene mine :-)

Det eneste jeg mangler i hverdagen er å ha familien min nærmere (jeg bor i utlandet)! Savner mammaen min veldig kjenner jeg...

Endret av yrild
Skrevet

Ja, mangler ingenting. Har det som plommen i egget.

Skrevet

Ja! De tingene som ikke funker, endrer jegforløpende. Akkurat nå vil jeg ha ny jobb. Jeg synes livet er fantastisk, og er takknemmelig og lykkelig hver dag.

Skrevet

Egentlig ja - selvom hverdagen min består i daglig kamp for min adhd-sønns ve og vel i skolehverdagen, usikkerhet fordi min samboer er i medisinutprøving pga bipolar. MEN, allikevel. Jeg har to barn til som er friske, vi er alle friske fysisk, vi er glade i hverandre tross problemene vi sliter med, vi har det helt greit økonomisk uten overflod, har et personlig og hjemmekoselig hjem. 2012 var et helvetesår her i huset med en solid kræsj økonomisk pga ytre omstendigheter, krangel med nav pga sambos sykdom, krangling med skole pga sønn, en MA oppi dette. Ser ut som om 2013 blir bedre og vi er iallefall lykkelige og ja - jeg er fornøyd med livet tross sekken med problemer vi drar med oss. Vi er elsket!!!

Anonym poster: 79a45c52d3725a4d47aec296d5c8116b

Skrevet

jeg er alenemor uten jobb og ingen kjæreste i sikte, men jo jeg har det bra med livet mitt nå, har lært meg å sette pris på det jeg har ,istedet for å tenke på alt jeg ikke har. Noe er selvsagt mer utfordrende på den økonomiske siden og med aleneansvar, men vi klarer oss.

Tror faktisk jeg aldri har vært så fornøyd som nå, for før var jeg alltid på jakt etter en mann eller mer penger eller bil osv osv ting var liksom aldri bra nok og jeg så mer problemer enn løsninger. Nå er jeg mer bevisst og rolig, og synes det å stå ute og høre fuglesang er helt fantastisk, og tenker at jeg har utfordringer og ikke problemer, for utfordringer er enklere å ta fatt på :)

Anonym poster: d54791d4c75fcffa4a7b0de8ed0c0e8c

Skrevet

Ting går ikke så fort jeg ønsker de skal gå, jeg vil bli ferdig med utdannelse eller ihvertfall få startet på den. Akkurat nå er jeg nok ikke helt tilpass, har nylig sluttet i jobben også. Livet føles ikke særlig stabilt akkurat nå, men jeg ser frem til høsten. Da tror jeg ting roer seg litt, og livet blir mer stabilt.

Skrevet

Ja, det er jeg :D

Jeg et uforskammet, kvalmt lykkelig!

Jeg har en sunn og frisk guttebaby i magen, en fantastisk kjæreste, enestående familie/svigerfamilie, gode venner, en jobb jeg trives i, trygg økonomi og om to uker flytter vi inn i et lekkert rekkehus i Suburbia ... og i morgen reiser vi på påskeferie med HELE familien. Ja - kvalmende, stinkende, ekkelt lykkelig.

*kastet litt opp i munnen min nå*

Skrevet

Ja, jeg er vel egentlig det.Har fått fire velskapte, friske barn og en flott mann. Hus, bil og en jobb jeg trives i, frisk er vi også. Kan man være annet enn fornøyd da??

Skrevet

Ja, det må jeg si :) Flytter snart inn i eget hus med den beliggenheten jeg vil ha (er kresen der), har en toåring på full vei inn i trassalderen, mann jeg ofte blir oppgitt over og et ganske tungt svangerskap jeg har to måneder igjen av. Det er ganske sånn som jeg hadde sett for meg at livet skulle bli og jeg er veldig fornøyd med at det ble sånn ;)

Eneste er jobben, er ikke helt fornøyd der, men er sykemeldt og har store planer om å se meg om etter ny jobb i permisjonen, så satser på at jeg blir enda mer fornøyd etter hvert ;)

Anonym poster: 4010bacbf45e7a4c6096dca2ad7a267f

Skrevet

Jeg er veldig lykkelig på tross av dårlig helse. Jeg og samboeren har 2 herlige barn, et flott hus, gifter oss til sommeren og har det vi trenger. Vi er veldig glad i hverandre og barna. Ting kunne vel vært anderledes, kanskje bedre, men jeg er mer enn fornøyd :)

Det hjelper også på at jeg føler de andre i huset og er fornøyde :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...