Gå til innhold

Jente 20 år gift med 5 brødre!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA man har forskjellige krav til livet.Mens denne dama er fornoyd er vi misfornoyde norske folk.

Anonym poster: 0f515f8d470fd4d066f9c6fad17f551e

Skrevet

Nærmest som å bli gruppevoldtatt det der...

Anonym poster: fb9b160e8dfffc95f73712c8255390ec

Skrevet

http://m.db.no/2013/...samliv/26290882

Har ett barn, og vet ikke hvilke av brødrene som er faren.

Anonym poster: 6f1c5da55563127b395a2e08a598df35

Den linken må jo være helt feil

Anonym poster: 893415572c43bafa7fabe334deb051e1

Skrevet

Nærmest som å bli gruppevoldtatt det der...

Anonym poster: fb9b160e8dfffc95f73712c8255390ec

Virkelig? Hun sier hun sover med dem på skift, og at alt er frivillig. Hvor kom gruppevoldtekt inn i bildet?

Dette må jo være enhver nymfomans drøm ;)

Anonym poster: 734f5da69c75f9c1709d69d0f2f8ad0f

Skrevet

Det er deres kultur, som de bedriver i sitt land.

Ser ikke problemet all den tid de involverte gjør det frivillig.

Skrevet

Er vel en av grunnen til at polygami med flere koner og en mann er vanligst. Da vet en i alle fall hvem mora er ;)

Skrevet

Heldig dame!

Anonym poster: 113bdb87fa35dc7d9141c865b253bfb4

Skrevet

Den linken er død :-(

Anonym poster: 6239352fad191852aa745489b63d3da5

Skrevet

Hun later jo til å være fornøyd med det. Hver sin smak.

Artig fremstilling, forøvrig. Hadde det vært en mann med fem damer hadde antagelig ikke formuleringer som "måtte" blitt nyttet, men "fikk."

Anonym poster: bfb230463941566e90c17867d43d64c4

Skrevet

Tror jeg flytter dit:D

Anonym poster: 00a236da5be9e5599353cfad9f564dca

Skrevet

Syns det virker veldig slitsomt, men fint å ha en til å massere føttene og en nakken etter å ha vasket alle de herreklærne for hånd.

Skrevet

Synes artikkelen var veldig grunn og lite utfyllende.

Det er ikke sikkert at det å "være gift med" har samme betydning som for oss. F.eks er det vanlig i mange land at når en mann får en kone flytter hun inn i sin svigermors hus og blir dermed som et nytt familiemedlem i det huset. Kan være noe lignende her.

De andre brødrene har vel også lyst på en kone selv etterhvert, da blir kanskje "alle" gift med hverandre. At det er en slags måte å uttrykke familiesamhold, å si at vi er gift med hverandre alle sammen i stedet for å kalle hverandre svigers.

Dessuten sier hun jo at alle ligger på madrasser på gulvet, så da ligger man vel litt der det passer.

Anonym poster: 3d1069611cb72610a635a085f98ab2e4

Skrevet

Synes artikkelen var veldig grunn og lite utfyllende.

Det er ikke sikkert at det å "være gift med" har samme betydning som for oss. F.eks er det vanlig i mange land at når en mann får en kone flytter hun inn i sin svigermors hus og blir dermed som et nytt familiemedlem i det huset. Kan være noe lignende her.

De andre brødrene har vel også lyst på en kone selv etterhvert, da blir kanskje "alle" gift med hverandre. At det er en slags måte å uttrykke familiesamhold, å si at vi er gift med hverandre alle sammen i stedet for å kalle hverandre svigers.

Dessuten sier hun jo at alle ligger på madrasser på gulvet, så da ligger man vel litt der det passer.

Anonym poster: 3d1069611cb72610a635a085f98ab2e4

De har ekteskapelig samvær. Dvd, hun har sex med alle brødrene.

Anonym poster: 113bdb87fa35dc7d9141c865b253bfb4

Skrevet

Og selv har hun vokst opp med 3 fedre da moren var gift med 3 brødre.

Det er deres kultur, gifter en mann seg så får hun alle brødrene på kjøpet.

Kan jo være like kjipt for brødrene egentlig. For en bror får seg dame og gifter seg og derfor må han også gifte seg med denne damen.

Kan hende det er manko på damer der nede hvem vet.

Så lenge det er frivillig så er det vel helt greit.

Jeg hadde nok forblitt singel i et slikt miljø om man ikke fant en uten brødre :)

På den andre siden om jeg hadde fått min ex svoger på kjøpet når jeg giftet meg med min nå ex mann hadde ting muligens fungert bedre. Siden han i motsats til han jeg var dum og giftet meg med, både omtenksom, fantastisk med barn, utrolig nok liker å vaske hus og elsker å lage mat. Og han har en bra jobb og tjener svært gode penger.

Han er alt mine barns far ikke var inkludert homofil :)

Anonym poster: cbd1a5d3fcc6a8efe8fdeed010a93ea3

Skrevet

I denne regioner har polyandri lange tradisjoner og som har klare samfunnsøkonomiske fordeler under noen forutsetninger. I et patrilineært samfunn slipper man å dele opp landeiendommer ved fraternalsk polyandri. Dessuten er det naturlig nok noe som begrenser befolkningsvekst. På grunn av stort jenteunderskudd (pga kjønsselektert abort mm) er det en samlivsform som i noen regioner har hatt en svak økning i nyere tid.

Polyandri innenfor hinduistisk kulturrets finner støtte i mahabarratha.

I noe forskning gjort på indisk poliandri hevdes det at kvinnen i polyandriske ekteskap har mye makt innenfor familien og i mange sammenhenger har det siste ord ved konflikter.

Anonym poster: b97acd47033c0f6950e1bb212b6d0802

Skrevet

I denne regioner har polyandri lange tradisjoner og som har klare samfunnsøkonomiske fordeler under noen forutsetninger. I et patrilineært samfunn slipper man å dele opp landeiendommer ved fraternalsk polyandri. Dessuten er det naturlig nok noe som begrenser befolkningsvekst. På grunn av stort jenteunderskudd (pga kjønsselektert abort mm) er det en samlivsform som i noen regioner har hatt en svak økning i nyere tid.

Polyandri innenfor hinduistisk kulturrets finner støtte i mahabarratha.

I noe forskning gjort på indisk poliandri hevdes det at kvinnen i polyandriske ekteskap har mye makt innenfor familien og i mange sammenhenger har det siste ord ved konflikter.

Anonym poster: b97acd47033c0f6950e1bb212b6d0802

Glad jeg slipper det. Hadde heller valgt en mann og søsterkoner om jeg måtte velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...