Blåttkryss Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Helsikkes brystspreng 3 dagen siden fødsel.. Og jeg klarer ikke å håndmelkr ut noe særlig!!! Ingen "stråle" liksom, som jeg husker jeg fikk til ved forrige barn... Går det bare til å piple litt, selv om jeg dusjer i varmt vann, bruker varmepose osv.. Babyen spiser ikke nok til at det merkes på brystet engang.. Hjelp!!!!
DaTuMa Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Pumpe? Eneste som hjalp meg i starten. Hvis du ikke har fra før selges det jo manuelle på matbutikken om det er krise
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Nesespray med hormoner for utdrivning av melk, prøvd det? Får på resept av legen eller på helsestasjonen, tror jeg. Kan mannen din hjelpe med å massere det vonde brystet mens barnet suger? Mulig du holder på å få brystbetennelse, men kan også være helt ufarlig spreng så kort tid etter fødsel. Anonym poster: 841ae2a9e72bbe49eee3ce0102252704
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Jeg pleide å sette på melkeoppsamlingskopp event bare ha brystet bart med ett håndkle over når babyen diet fra der andre brystet. Da renner melken fritt, du får redusert melkemengden ganske bra uten å klemme på brystet slik at det blir sårt og vondt. Anonym poster: b32cdb2977b84de6b30ec74c28bc7f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå