Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Det er en enebollig med to leiligheter, to brødre som bodde der. Nå ser jeg at de rydder ut av den ene leilighete, har leid container og greier. Har ikke sett han som bodde der på en stund... Jeg synes jo dette er trist, selv om vi ikke kjente ham. Hvordan finner jeg ut av det? Jeg kan vel ikke spørre de som rydder hva de holder på med? Vi har bodd her i tre år og vi er dessverre omtrent bare på hils med naboene. Mannen har snakket litt med han andre som bor der da, om ting i borettslaget og sånt, men vi kjenner de jo ikke... Tenker kanskje han også har flyttet på et hjem. Begge brødrene er over 70 år. Anonym poster: 85124d58116dae5e94943911c321e59e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Han kan være død, eller han kan ha flyttet på gamlehjem. Hvis du har vært så lite interessert de siste tre årene at du bare har vært såvidt på hils til nå, hvorfor er det så interessant for deg å vite hva som har skjedd nå? Anonym poster: c35b2b7bf8fba97ba54426fcd10c9c57
Elsker livet Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Du kan spørre hvor han er. Vil si det er helt normalt å vise litt interesser for naboene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå