Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 henne helt borte? oppdatere bloggen sin skjelden også,synes det er synd,den er kjempe fin Anonym poster: 449c6a3264fe5636ecd98f62ffd815b2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Herremin.. hu skriver jo her inne HELE tiden!..... Anonym poster: 8f4a7353427409922a5023c1c780a607
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 henne helt borte? oppdatere bloggen sin skjelden også,synes det er synd,den er kjempe fin Anonym poster: 449c6a3264fe5636ecd98f62ffd815b2 Blogg? Hvor? Anonym poster: fce9a29d6309504792a5d37ce4f85de7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Skifter fortsatt nick til stadighet. Anonym poster: f4d102499feee9be4736a16c8c074e80
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Og starter fortsatt tråder om seg selv, ser jeg Anonym poster: 025efd631728981a3dd3f3f2424aa7f9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 henne helt borte? oppdatere bloggen sin skjelden også,synes det er synd,den er kjempe fin Anonym poster: 449c6a3264fe5636ecd98f62ffd815b2 jeg har en liiiten følelse av at DU er februarprins.. syntes jeg kjenner igjen skrivestilen.. Anonym poster: e527fb5b77470ec99b630acc2f5c7609
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Hvorfor starte en tråd om seg selv? Tragisk... Anonym poster: b97b046f05087782136e08e37e14a0ae
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Slapp av, vi har ikke glemt deg. Anonym poster: 33b2129b595daf3e3056bc9b1e10a441
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 henne helt borte? oppdatere bloggen sin skjelden også,synes det er synd,den er kjempe fin Anonym poster: 449c6a3264fe5636ecd98f62ffd815b2 Jeg er 110% sikker at at hi er februarprins. Skal jeg si grunnen? 1. Skrivefeil 2. Du skriver alltid korte svar,med komma aldri punktum,sånn som denne sertningen,og aldri mellomrom etter komma BUSTED again! Slapp av du er ikke glemt Anonym poster: e9678b72118c7d52b14a52ec71982c16
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Jeg kjenner faktisk flere her inne som har startet eller svart på tråden hvor de etterligner Februarprins, så at dette definitivt er henne tror jeg ikke noe på... Anonym poster: 415589d606e2056cbf50f691b3b416b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå