TPK Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Er det best å være der i helgen eller ukedagene? Vi har helt fleksibel ferie og lurer på hva som er best (og billigst). Eldste er bare 3 og har ikke noe forhold til Kaptein Sabeltann, så det spiller liten rolle om det er show eller hva de nå har. Vi drar i juli. Hvis det er ekstremt mye folk i helgene tror jeg heller vi går for en ukedag. Er det nok med en dag forresten? Hva koster det å komme inn?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Henger meg på denne for å se om du får noen gode svar. Lurer på akkurat det samme (bortsett fra prisen som står på nettsiden http://dyreparken.no/tiderogpriser/ ).
Februargullet2013 Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Er mye folk i Juli og i tillegg er dyrene veldig slakke pga varmen,men er bedre i juni og August
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Ukedagene vil være best...men det blir mange folk der uansett i juli. Jeg syns det er best når det er litt overskyet å dra dit. Ville brukt to dager spesielt hvis dere skal i badeland. Det er veldig stort. Ville og sett på når de har mating de forskjellige stedene det er ganske så gøy :-) Anonym poster: 12e859c34478f7dd947047b82f9b4a50
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 I høysesong ville jeg nok heller gått på en hverdag enn en helg, det er mindre folk da. Parken er veldig stor, og sluker mye folk uten at man føler det er trangt der inne. Men en søndag i juli blir det fort en del mennesker på spisestedene, kø på doene o.l. Om dere aldri har vært der før ville jeg nok valgt to dager, det er en stor park og når man først er der vil man gjerne ha med seg så mye som mulig. Så for å slippe å stresse rundt for å rekke både tigre, aper, giraffer og kardemomme by er det greit med god tid. Det er koselig å la ungene leke litt på de store lekeplassene, ha god til til å klappe geitene og slike ting også uten å føle på stresset for å ikke rekke noe... Anonym poster: 9d07fbdeaad5265aba592acf58bd2ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå