Gå til innhold

Ego å reise till syden uten mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg HAR så lyst til å reise til varmere strøk at jeg blir helt dårlig! Tenker på det non stop om dagen... Men mannen kan ikke reise nå på våren grunnet jobb. Han syns heller ikke noe om at jeg fortsetter å mase og mase og mase om å reise

Hvis jeg reiser tar jeg med ungene, selvfølgelig. Kan også reise sammen med noen andre. Men det kommer på litt over 10.000 inkl alt, og dette går av familieøkonomien da vi har delt økonomi. Jeg har permisjon for tiden, så en tur går ikke utover fellesferie med han og ungene.....

Er jeg helt crazy som ikke klarer å la saken ligge?!?

Vil helst ha han med, men det går altså ikke, og da vil jeg heller reise alene enn å ikke reise i hele tatt....!

Anonym poster: 423c077afe0f691ba4d59c2f83851abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kommer jo an på om dere trenger de pengene eller ikke? Hvis det betyr crap feire når mannen kan, er det veldig dårlig gjort. Hvis det ikke merkes noe særlig, så go for it. Hvis mannen synes det er greit! Personlig hadde jeg syntes det ville vært utrolig trist on mannen tok barna en uke bort fra meg i sin permisjon (les:uakseptabelt).

Skrevet

Vi hadde ikke gjort det. Men det er nå oss...

Anonym poster: ff544766329de2e2069c9a0d26b9739e

Skrevet

Niks! Jeg ville ha dratt pronto.

Du har mulighet til det må, ville vært deilig til både deg og ungene.

Du får spille på hvor blid kjærring han får hjem da:-)

Anonym poster: c92591371d5f4900db2d72fd192e2fe1

Skrevet

Hvis det ikke går ut over mulighetene deres for å ha råd til en skikkelig ferie alle sammen til sommeren ville jeg ha reist.

Sikkert deilig for han å få en uke hjemme helt alene og dere får det helt sikkert topp i varmere strøk.

Anonym poster: a7ad89e67b3631f89d5660e8477cc293

Skrevet

Hmmm... jeg vil ikke at han skal reise når han har perm nei...

Ferien vil merkes, er 10.000 det er snakk om, men ikke verre enn at vi har råd til det... Betyr ikke at vi får en frakt ferie i sommer, men kanskje litt kortere ulønnet perm på meg

HI

Skrevet

Trenger ikke være så dumt hvis du reiser med en vennine f.eks.Mulig han setter pris på en ukes alentid også :)

Anonym poster: 0e81b506780fee11fc24152cd4a2dd69

Skrevet

Og fint for reisefeberen min at andre også kunne tenkt seg å reise.... :)

Hi

Skrevet

Jeg hadde gjort det, men min mann hadde oppmuntret meg til det også, han er da ikke et fullstendig egosvin. Helst vil han selvsagt bli med, men på grunn av forskjellig jobbsituasjon (jeg selvstendig og styrer min egen tid, han ansatt et sted) har jeg oftere mulighet enn ham til å dra bort en uke, og da synes han alltid jeg skal gjøre det. Vi har felles økonomi, og han tjener mer enn meg, om det har noe å si.

Hadde mannen vært den med mulighet til å dra og ikke jeg hadde jeg selvsagt unnet ham det også, unner man ikke den man elsker litt glede?

Anonym poster: ea645372c4097ba19bceb28e851fcede

Skrevet

Jeg reiste helt alene til "syden" i en drøy uke sommeren 2011. Helt fantastisk! Anbefales :)

Skrevet

Utrolig egoistisk av deg hvis du bruker så mye penger på å reise til syden uten mannen din, når du i tillegg ikke ønsker at han reiser når han har perm.

Her reiser vi på dyre ferier sammen. I perm skal jeg besøke familie og venner, men der stopper det også. Hadde aldri reist til syden uten mannen. Greit det er deilig med varme, men ikke like kos uten han.

Anonym poster: 8bca40e1056f25a85298e5e0d0397512

Skrevet

Min forrige eks dro po ferie til syden alene.Jeg ble litt skuffet .Men han hadde en jobb 1 mnd po og av.

Men i dag som jeg bor med mannen min er hver dag sammen

kan jeg godt ta barna med meg.

Anonym poster: 95126023b4164fdcd8f97248c4fb2e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...