Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Var og handlet vår/sommerklær til minsta i går. T-shorter, kjoler og en jakke. Våren er på vei. Masse fine farger i butikkene. Fant masse fint på Benetton. Er dere begynt eller passer klær fra i fjor? Her er så og si alt for lite. Og hvor går dere evt? Anonym poster: 2a9e360dff25a4a8aeac8799b10bbe8e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Her passer mye fra i fjor. Hvertfall overdeler. Må nok ha noen nye bukser/tights. Ellers har jeg kjøpt på salg på nettbutikker hele vinteren. Både jakker og sko. Anonym poster: eaa823cf2dfcc019e88dbf2e07909c32
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Jeg har handlet MASSE, det er ingenting fra i fjor som passer så her har det blitt full garderobe. Har handlet på diverse salg på nettsider og butikker siden jul, så nå har jeg fullt opp av sommerklær og høst/vinterklær til det kommende året. Jeg elsker å handle på salg og har eget salg kort til egen konto i banken som det blir satt av penger på hver mnd, og så storhandler jeg til unga når jeg kommer over gode tilbudsvarer, du aner ikke hvor mye jeg sparer på å handle på 50-70 % salg på allt av klær og utstyr. Anonym poster: c915dcd6d520cfe2b399d37509ab7b55
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Minsten er helt ny og må ha alt nytt glede <3 Skal til byen i påsken og regner med å ta storhandel da. Jeg bor litt usentralt til så jeg storkoser meg når jeg får rusle rundt i butikkene i stede for å shoppe alt på nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå