Gå til innhold

Hjelp meg litt damer! ang. skostrørrelser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et par joggesko til gutten min i dag og er veldig usikker på størrelsen. De er for store, str. 30. Han bruker 28 nå, har prøvd noen sko som var passe til han før vinteren og i det ene paret (joggeskoene) har han 1 cm å gå på og i det andre (skinnsko) har han 1,5. Dvs. at jeg regner med at han kommer til å begynne å bruke disse nå når småskosesongen begynner. Han har da ca. 3 cm å gå på i de nye så lurer veldig på hva jeg skal gjøre?

Er det lurest å bytte de i str. 29 eller burde jeg legge i en såle? han har tydeligvis ikke vokst noe særlig på bena i vinter siden han fortsatt kan bruke skoene fra i fjor, så da er det jo veldig sannsynlig at de strekker seg i løpet at sommeren.

Hva ville du gjort?

Anonym poster: 2d7abf552fb1f103ab82705eea01477b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spart dem til høsten. 3 cm syns jeg er altfor mye.

Skrevet

Enig i at det er for mye nå, men tenker at når han vokser ut av str. 28 og det vil bli aktuelt med de nye så vil det jo ikke være så mye, da vil det være ca. 2 cm tenker jeg...

Skrevet

Hi over her ;)

Skrevet

Jeg syns 1.5 er nok å vokse på, men det er min grense. Blir de større risikere du at han må krølle tærne for å føle at han for skoen med seg. Det er ikke spesielt behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...