Gå til innhold

Hva har du på deg akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: c0c03e9fefe4be83861b96aabfd47c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pysj, ullsokker og ullgenser.

Og ligger i sofaen med ullteppe. Slite og kvalm for tiden! :(

Anonym poster: 4539ee27407c555fdeb714e9a434e2f7

Skrevet

Mitt faste antrekk for tiden (permisjon): Utslitt joggebukse og vid bluse full av flekker. Mannen er på jobb da, ellers skulle jeg vurdert å skifte...

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Noen som er i et kinky humør nå? ;)

Neida.. Har på en ulltights og singlet.. Har alltid det når jeg dasser rundt hjemme :D

Skrevet

Preggissjeans, hvit preggissblondetopp, grønne sokker og perlekjede/øredobber :)

Skrevet

Dongeribukse, singlett og flanellskjorte.

Skrevet (endret)

Stretchjeans, lang singlet og en stripete genser over. Grå sokker og skikkelig kjerringtøfler :)

Endret av Hybelkanina
Skrevet

Baggy gravidbukse, mammasinglett, fleecegenser, skjerf og tykke vsrme sokker:-)

Skrevet

Ullsokker, dongeribukse og en rødekorsgenser av alle ting :)

Skrevet

Ullstilongs, Ullsinglet og ullsokker.

Og undertøy... Det er luksus på en hjemme alene kveld =)

Anonym poster: dc1a6c835dcea1dc5b346523305e8121

Skrevet

Dongeribukse, ankelsokker, uten bh for den kneppet mannen opp i stad så tok den like godt av, hipster, singlett og fleecejakke fordi jeg var kald.

Skrevet

Singlet og olabukse. Har ikke fått skiftet til joggebukse enda.

Anonym poster: 1f0fa1848feab38420d1e7b91cae1676

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kunne du ikke spurt for en time siden da :P

Da var jeg riktig så snasen, men nå har jeg krøpet opp i godstolen med grå joggebukse og svart v-genser - store og myke klær, men ikke så stilig at det gjør noe.

Men så er det bare meg og minsten hjemme også, og han liker at mamma er myk <3

Skrevet

En blå og en svart ankelsokk. Grå vid "dansebukse" fra cubus,svart bh og en svart topp fra veromoda og hvit sloggi truse. Så da vet dere det :) haha

Skrevet

Mørk grå slimjeans. Sort singlet med nagler, pluss en vinrød strikkajakke :)

Skrevet

Neida.. Har på en ulltights og singlet.. Har alltid det når jeg dasser rundt hjemme :D

ull og singlet? ;) noe feil med varmeapparatet? :P
Skrevet

Joggebukse, stormberg fleecegenser og tøfler.. deilig å slække på sofaen når ungen er i seng og gubben er borte!

Skrevet

Svart jeans, mørkeblå bluse/skjorte, svart og grått skjerf (på størrelse med et lite pledd :P) slengt over skuldrene. Er litt kaldt her. Nå fikk jeg lyst til å skifte til joggis...

Skrevet

En veldig interessant tråd.

Hvit BH og truse. Ingen sokker, en slimfit jeans i mellomblå som skal se slitt ut i fargen på lårene. Så har jeg en lys blå overdel med smale hvite striper, 3/4 armer, båthals og små sølvknapper langs kravebeinet. Den dekker nesten rumpa og svinger litt utover nede. Ingen sokker, ble varm på føttene. Så har jeg faktisk en sløyfe i håret. Ble så varm da jeg jobbet nede på vaskerommet at jeg tok det jeg hadde for å sette håret i en hestehale.

Skrevet

Min grå godbukse i bomull og en sort genser. Er kjedelig i antrekket i kveld gitt, du skulle spurt i morgen kveld i steden:-D

Anonym poster: ba223eb486f945ce182971322f99f453

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Din fjott!! ...Hihi... :D

Jeg kjøpte noen ulltightser på B young for noen år siden, og eeeeeelsker dem! Varme, myke og strammer ikke.. Men siden jeg er så varm av meg så orker jeg ikke ha noe annet enn singlet. Går alltid barbeint også, sommer som vinter. Sokkene fjernes uti gangen samtidig som skoa ;)

Skrevet

En stygg blå joggenbukse og en topp + cardigan. Fin kombinasjon ?? haha. Toppen + cardigan hørte til den stramme svarte jeansen jeg har hatt på meg i dag, men joggebuksen ropte på meg, og orket ikke ta av overdelene:P

Ellers diamant og gull øredobber og håret i hale. Stringtruse og bh for de som lurer!! haha

Anonym poster: ecc4d292eddb753a152473870c740446

Skrevet

Svart truse, lilla singlet, en grå og en blå ullsokk. Har lagt meg :)

Skrevet

Din fjott!! ...Hihi... :D

Jeg kjøpte noen ulltightser på B young for noen år siden, og eeeeeelsker dem! Varme, myke og strammer ikke.. Men siden jeg er så varm av meg så orker jeg ikke ha noe annet enn singlet. Går alltid barbeint også, sommer som vinter. Sokkene fjernes uti gangen samtidig som skoa ;)

Hihi :P vi har nok en ting felles ,sokker i gangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...