Gå til innhold

Dere som bruker en del kikerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere dem til?

Jeg har akkurat oppdaget disse små godsakene. Og trenger tips til hvordan jeg kan bruke dem i mer mat.

Anonym poster: b258dcd5cebb4b14b5afa71bd5086788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hummus, i curry og salater.

Skrevet

Du kan lage hummus, namnam!!

Ellers kan de jo brukes i salat, i varme retter, i det meste. I wok og i indiske retter.

Anonym poster: 8bf7b14a03c48ca99f93b63b2325d556

Skrevet

min beste oppskrift:

Et blomkål. Del det opp i passelige små biter. Stek det i en stekepanne sammen med oppskåret rødløk, gulrøtter og eventuelt annen grønnsak som du er glad i.

Stek dette sammen med 1-2 ss Cocosa. Dette er kokossmør som du kjøper på helsekosten.

Bland inn 1-2 ss rød curry paste og en boks kokosmelk. tilsett en boks kikerter. La dette stå å småkoke i ca 5 min.

Server med ferskt brød eller pasta/ris.

Bon appetitt :)

Anonym poster: fc83e3b8efdd74eb83d94ef5139eda6e

Skrevet

min beste oppskrift:

Et blomkål. Del det opp i passelige små biter. Stek det i en stekepanne sammen med oppskåret rødløk, gulrøtter og eventuelt annen grønnsak som du er glad i.

Stek dette sammen med 1-2 ss Cocosa. Dette er kokossmør som du kjøper på helsekosten.

Bland inn 1-2 ss rød curry paste og en boks kokosmelk. tilsett en boks kikerter. La dette stå å småkoke i ca 5 min.

Bon appetitt :)

Ah, det hørtes godt ut!!! :)))

Anonym poster: b258dcd5cebb4b14b5afa71bd5086788

Skrevet

min beste oppskrift:

Bon appetitt smile.png

Slafs!! Dette skal jeg prøve en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...