Himmel og hav Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Favorittjoggebuksa til tenåringsslampen ble på ubarmhjertig vis i dag beslaglagt og kastet i søpla. Av meg. Det var nesten mer hull enn det var stoff, og hva fargen en gang hadde vært var ikke lenger godt å si. Etter å ha fått en tirade fra en ulykkelig nestenvoksen om hvor glad han var i den buksa og at det bare var akkurat den som var god å ha på seg, så lovte jeg å kjøpe en ny. Så da er frågan til dere allvitende damer: Hvor i allverden selger de Identity joggebukser? Har googlet men finner ikke no'. Det er sikkert en eller annen kjedebutikk, men orker ikke løpe rundt på nærmeste senter på måfå
Terese med to jenter Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Kan de ha det på cubus? Når jeg googlet kom det opp noe fra cubus med det merket... Litt av en utfordring du har fått deg nå da lykke til, hehe....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Hihi, du får legge ut en annonse på Finn og i diverse ukeblad og høre om noen har en til overs, slik småbarnsforeldre gjør når kosebamsen er gjenglemt et sted og toåringen nekter å sove. Og så kan du spørre ham om han ikke synes han er gammel nok nå til å innfinne seg med livets realiteter; klær slites, og må byttes.
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2013 Takk! Da prøver jeg Cubus i morgen. Hihi, du får legge ut en annonse på Finn og i diverse ukeblad og høre om noen har en til overs, slik småbarnsforeldre gjør når kosebamsen er gjenglemt et sted og toåringen nekter å sove. Og så kan du spørre ham om han ikke synes han er gammel nok nå til å innfinne seg med livets realiteter; klær slites, og må byttes. Kjærlighetssorg og tap av joggebukse ble nok litt mye på en gang, så da får jeg prøve å erstatte det jeg kan gjøre noe med
Følelsesvims Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 http://www.golinfo.no/no/shopping_naeringsliv/klaer_og_sko/ I følge all min googling (er tydeligvis flere som lurer på det samme ) er Identity noe Cubus fører
Kliko Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Cubus tror jeg?? Hadde moren min kasta buksa mi når jeg var tenåring, hadde jeg klikka! Så virker som om du har en snill tenåring
Hun.der Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Det var dårlig gjort, i min tenåringstid hadde du fått gjennomgått hvis du var min mor Du kunne nektet ham å gå med den blant folk synes jeg, men gjør det noe hjemme? Godt du kjøper ny er forresten cubus som de over sier.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Takk! Da prøver jeg Cubus i morgen. Hihi, du får legge ut en annonse på Finn og i diverse ukeblad og høre om noen har en til overs, slik småbarnsforeldre gjør når kosebamsen er gjenglemt et sted og toåringen nekter å sove. Og så kan du spørre ham om han ikke synes han er gammel nok nå til å innfinne seg med livets realiteter; klær slites, og må byttes. Kjærlighetssorg og tap av joggebukse ble nok litt mye på en gang, så da får jeg prøve å erstatte det jeg kan gjøre noe med Nei uff, kjærlighetssorg på toppen? Da skjønner jeg godt, tenåringskjærlighetssorg er jo helt hjerteknusende! Da får det bli to bukser da!
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2013 Takk! Da prøver jeg Cubus i morgen. Hihi, du får legge ut en annonse på Finn og i diverse ukeblad og høre om noen har en til overs, slik småbarnsforeldre gjør når kosebamsen er gjenglemt et sted og toåringen nekter å sove. Og så kan du spørre ham om han ikke synes han er gammel nok nå til å innfinne seg med livets realiteter; klær slites, og må byttes. Kjærlighetssorg og tap av joggebukse ble nok litt mye på en gang, så da får jeg prøve å erstatte det jeg kan gjøre noe med Nei uff, kjærlighetssorg på toppen? Da skjønner jeg godt, tenåringskjærlighetssorg er jo helt hjerteknusende! Da får det bli to bukser da! Nei, det er ikke greit når den jenta du har sett deg ut blir sammen med kameraten din. Glad jeg ikke er tenåring lenger! Det spørs om det hjelper med ny bukse, men ny bukse OG sjokolade kan hende plastrer litt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Ooff...den svir... joggis, sjokolade og en mammaklem da kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå