djuning Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er ei dame på 31 år som gjerne vil studere barneverspedagog eller sosionom. Alt jeg sitter med er fagbrevet innen barn og ungdom, og har jobbet en del år. Men er det noen her som vet om jeg er nødt til å ta studiekompetansen, eller om jeg kan søke pga alle arbeidserfaringene jeg sitter med?Håper noen her inne kan gi meg svar på det,,,, På forhånd tusen takk:)
Lykketroll13 Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Jeg tror du må ta fagene. Men det sikreste er å høre med høyskolen.
Følelsesvims Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/andre-veier-til-opptak/
Mamma til rakkerunge Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Er en regel som heter 23/7 eller kalles det. Så det kan hende du faller innunder det. Jobber selv i bv. Tror at jegville valgt sosionom frem bv.ped
Topp 10. Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Se på samordnaopptak. Du kan både søke ved realkompetanse og eller 23/5 regelen. Tror det var søknadsfrist 1 mars på grunnlag av realkompetanse:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå