Gå til innhold

Når kommer symptomene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr. tre, 4+5 i dag! Som den gullfisken jeg er, husker jeg ikke når jeg begynte å få symptomer sist?! Jeg har ingen symptomer til nå å det gjør jeg meg nervøs! Tidligere har jeg vært veeeldig kvalm, men jeg husker ikke når det startet?! Eneste jeg kjenner nå er at det stikker til i ligamenene noen ganger, spes. når jeg reiser meg for fort osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle som får symptomer. Jeg hadde ingen, bortsett fra at magen vokste og selve fødselen

 

Anonym poster: e1d57fa8db8143347face1db851af4a2

Skrevet

Jeg fikk heller ingen symptomer. Alt bra likevel ;)

 

Anonym poster: 5dbe3fbe2609653e77c1f5e099c55e90

Skrevet

Jeg fikk heller ingen symptomer. Alt bra likevel ;)

 

Anonym poster: 5dbe3fbe2609653e77c1f5e099c55e90

 

Godt å høre! Har fått litt mensmurringer nå... Er så redd!

Skrevet

Her kom symptomene ca i uke 7 alle 3 gangene. Mensmurringer er helt normalt så tidlig i sv.skapet. Nyt den symptomefrie tiden;)

 

Anonym poster: 47bbe9df969d0c353a6debd4e3ddaafb

Skrevet

Hadd ingen symptomer utenom bekkenløsning i uke 9, og 1 gangs spying i uke 32..

 

Denne gang blir jeg dritkvalm av å lage og spise mat.. Er 8 uker til søndag..

Skrevet

Her kom symptomene ca i uke 7 alle 3 gangene. Mensmurringer er helt normalt så tidlig i sv.skapet. Nyt den symptomefrie tiden;)

 

Anonym poster: 47bbe9df969d0c353a6debd4e3ddaafb

 

Tusen takk for beroligende svar:) ja det er vel bare å nyte d! Hater å være kvalm så skjønner ikke hvorfor jeg savner det hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...