Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Sønnen blir 4 og skal feire sin første bhg.bursdag hjemme. Tenkte å servere sjokoladekake, boller og pinneis etter maten. Lite originalt, noen med innspill? Anonym poster: 8e0d6677844f8bbe42bb767a0f907cfb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Tror det rekker i massevis. De små spiser ikke så mye og sjokoladekake og boller er stort sett noe alle liker. Anonym poster: e1522b15c4fc93640416729134b445e6
Balumpalump Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Vet ikke hvor stor kake du lager, men hvis du lager 2 rundformer, så sett de sammen til en kattepus! slik som her: http://bloggfiler.no/mineegenlilleverden.blogg.no/images/1018228-7-1308589715502.jpg Veldig enkelt å få til i forhold til hvor gøy den er å servere og spise Det var hvertfall utrolig stas når jeg var liten...
Gjest Kira bjeffer Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Min erfaring er også at ungene ikke spiser så mye, så to slag holder i massevis. Vi lagde sjokoladekake formet som vingene til en sommerfugel, og kroppen var små muffins.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Takk for svar, dere:) tenker det holder med to slag, ja. Pluss godtepose (som jeg i utgangspunktet er motstander av) så er det vel nok! Skal lage piratinspirert sjokoladekake, men den katten var utrolig søt da! Anonym poster: 8e0d6677844f8bbe42bb767a0f907cfb
Terese med to jenter Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Jeg må bare fortelle hva en venninne gjorde i bursdagen til sønnen. Hun laget sjokoladekake og så kjørte hun en traktor opp på den, slik at det ble traktorspor og ekstra sjokolade i skuffen til traktoren. Det er det enkleste og kuleste jeg har sett på lenge altså Hun hadde traktor i sølv da, men man kan jo bruke en vanlig leketraktor også.... Måtte bare dele til dere som har gutter
<3 2G <3 Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Om du ikke liker godteposen så sett heller frem noe saltstenger og smågodt på bordet. Holder lenge med kake og is etter feks pølse med brød eller pizza. Saltstenger er en favoritt her i allefall, guttene gomler det de klarer
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Traktor hørtes kult ut! Hmm...har to sønner da, så jeg kan tenke på det til neste bursdag:) skal pynte kaken med sabeltann-figurer og 4 lys som er av forskjellige pirat-ting. Saltstenger er allerede kjøpt inn. Alltid en hit! Godteposene er ren rutine, siden alle har det i bursdager...men er ikke noe fan av det, nei. Anonym poster: 8e0d6677844f8bbe42bb767a0f907cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå