Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jenta vår kaster alt. Tallerken når hun spiser, flaske, kopp, leker, fjernkontroll... ALT hun tar på kaster hun... Gjerne på noen men også bare på gulvet. Har prøvd å si "nei", har prøvd å si "gi det heller til oss istedet for å kaste" osv. What to do??? Anonym poster: 7b2684811e7a41afd148a69da129745a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Hva med å innse at ungen er 20 mnd og ikke 20 år? Barn kaster ting. Anonym poster: 64a09acb503fd85c80b05b0cacdbb6fd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Jenta mi på 11mnd er helt lik. Alt går i gulvet eller på den som tilfeldigvis sitter i veien. Her tar ho med seg ting opp i sofaen bare for å stå å kaste de over sofaryggen og ned på gulvet. Er bare en fase de går igjennom, men jeg håper selv at de ngir seg før ho blir 20 mnd. Anonym poster: b800aa2266db6c6d1c74b467afaac63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå