Gå til innhold

samsung galaxy 3, hjelp


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Går det ann på noe måte å skifte fra ordbok til vanlig staving mens man skriver en sms, poster her etc? Det kunne jeg på min gamle tlf hvis det var et ord som ikke var helt ordlisten. ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være mulig, for jeg har ikke på ordbok i det hele tatt. Var ikke det da jeg kjøpte den og aner ikke hvordan jeg får den på. Jeg skriver derfor alle ord selv uten en ordbok som "fikser" på ordene.

 

Anonym poster: 10bcdf2dbc3033b1d46d354582ddaf4b

Skrevet

Når du skriver trykk på tannhjulet og skru av ordforslag. ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det må da være mulig, for jeg har ikke på ordbok i det hele tatt. Var ikke det da jeg kjøpte den og aner ikke hvordan jeg får den på. Jeg skriver derfor alle ord selv uten en ordbok som "fikser" på ordene.

 

Anonym poster: 10bcdf2dbc3033b1d46d354582ddaf4b

 

Joda, det er greit. Har satt på ordliste, men savner muligheten til å skru den raskt av uten å gå i menyen liksom. .. har sånn "telefon tastatur" på, som det er på de gode gamle med knapper :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når du skriver trykk på tannhjulet og skru av ordforslag. ;-)

Ingen tannhjul når jeg skriver her dessverre

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ved siden av mellomromknappen?

 

Åja, der ja. Men da må jeg trykke på den, få frem tannhjulet, inn i menyen for tekst, skru av og så tilbake. For så å gjøre samme prosedyre når jeg skal ha den på. Tenkte det fantes en enklere måte :)

Skrevet

Ahaa. Men du legge jo til ord som ikke finnes. :-D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ahaa. Men du legge jo til ord som ikke finnes. :-D

 

Hvor da? Er for avansert for meg det her :P

Skrevet

Når jeg skriver med min s3 her kommer det ordforslag og det jeg faktisk har skrevet opp. :-D Skal innrømme at d er avansert for meg og. Men ser jo d har dukket opp ord som e dialekt ord fra meg på ordlista.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åja, jo sånn ja. Men da må jeg tippe telefonen over på sida for å få opp det store tastaturet. Og da er det vanskelig å skrive, spesielt her. Avhengig? He he

Skrevet

Må ikke jeg. Du må skru på qwertytastatur. Skriver du på gamlemåten?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har på sånn annen ja, god gammeldags telefon ;)

Skrevet

Stående tastaturtype er innstilt på qwertytastatur eller 3x4 tastatur?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jammen jeg hadde det på den gamle og, og det gikk ann å skru av med et trykk. Ja ja, det får gå:)

Skrevet

Du får spørre på Samsung sin facebook side. ;-)

Skrevet

Youre welcome. Selv om jeg ikke var mye til hjelp. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...