Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Går det ann på noe måte å skifte fra ordbok til vanlig staving mens man skriver en sms, poster her etc? Det kunne jeg på min gamle tlf hvis det var et ord som ikke var helt ordlisten. ..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Det må da være mulig, for jeg har ikke på ordbok i det hele tatt. Var ikke det da jeg kjøpte den og aner ikke hvordan jeg får den på. Jeg skriver derfor alle ord selv uten en ordbok som "fikser" på ordene. Anonym poster: 10bcdf2dbc3033b1d46d354582ddaf4b
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Når du skriver trykk på tannhjulet og skru av ordforslag. ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Det må da være mulig, for jeg har ikke på ordbok i det hele tatt. Var ikke det da jeg kjøpte den og aner ikke hvordan jeg får den på. Jeg skriver derfor alle ord selv uten en ordbok som "fikser" på ordene. Anonym poster: 10bcdf2dbc3033b1d46d354582ddaf4b Joda, det er greit. Har satt på ordliste, men savner muligheten til å skru den raskt av uten å gå i menyen liksom. .. har sånn "telefon tastatur" på, som det er på de gode gamle med knapper
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Når du skriver trykk på tannhjulet og skru av ordforslag. ;-) Ingen tannhjul når jeg skriver her dessverre
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Ved siden av mellomromknappen? Åja, der ja. Men da må jeg trykke på den, få frem tannhjulet, inn i menyen for tekst, skru av og så tilbake. For så å gjøre samme prosedyre når jeg skal ha den på. Tenkte det fantes en enklere måte
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Ahaa. Men du legge jo til ord som ikke finnes. :-D
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Ahaa. Men du legge jo til ord som ikke finnes. :-D Hvor da? Er for avansert for meg det her
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #10 Skrevet 21. mars 2013 Når jeg skriver med min s3 her kommer det ordforslag og det jeg faktisk har skrevet opp. :-D Skal innrømme at d er avansert for meg og. Men ser jo d har dukket opp ord som e dialekt ord fra meg på ordlista.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #11 Skrevet 21. mars 2013 Åja, jo sånn ja. Men da må jeg tippe telefonen over på sida for å få opp det store tastaturet. Og da er det vanskelig å skrive, spesielt her. Avhengig? He he
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #12 Skrevet 21. mars 2013 Må ikke jeg. Du må skru på qwertytastatur. Skriver du på gamlemåten?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #13 Skrevet 21. mars 2013 Har på sånn annen ja, god gammeldags telefon
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #14 Skrevet 21. mars 2013 Stående tastaturtype er innstilt på qwertytastatur eller 3x4 tastatur?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. mars 2013 #17 Skrevet 21. mars 2013 Jammen jeg hadde det på den gamle og, og det gikk ann å skru av med et trykk. Ja ja, det får gå
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #18 Skrevet 21. mars 2013 Du får spørre på Samsung sin facebook side. ;-)
Ms Moose Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Youre welcome. Selv om jeg ikke var mye til hjelp. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå