Gå til innhold

Ang sterilisering av flasker.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er "regel" for når man kan slutte å sterilisere og heller la oppvaskmaskinen gjøre jobben alene? Slutter man på dagen når ungen er 6 mnd, slutter man når ungen begynner å putte alt mulig annet i munnen, eller??

 

Minstemann er 6 mnd imorgen, men har plukket opp leker fra gulvet og puttet dem i munnen en stund. Lurer liksom på når det er trygt å slutte med steriliseringen... Ikke at det er så mye arbeid i det, men likevel;p

 

Anonym poster: a4d48ced99d8e57135b434e0d01c5a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterilisering av flasker har ingenting å gjøre med at babyen allikevel putter alt mulig i munnen.

Man steriliserer flasker for å drepe melkebakterier som kan gjøre babyen ganske syk(det blir de ikke av bakterier på leker og andre ting).

 

Rådet har vært 6 mnd, antageligvis med god margin, for jeg ser stadig at folk får råd om at man kan slutte ved 3-4 mnd.

 

Anonym poster: 2e85132e841263f3f48c4fd5e9b3381f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...