Gå til innhold

snørr i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man forvente av de ansatte at de tørker bort snørr fra barna? I vår barnehage gjør de ikke det, iriterer meg grønn. Samtlige av ungene går rundt med inntørka snørr, snørr fra nesa til munnen osv.. Har mest lyst til å finne en klut å bare vaske dem selv enkelte ganger, men kan jo ikke gjøre det heller.

Er det sånn i deres barnehager?

Mulig det ef jeg som er fin på det. Tenker at de må jo bli såre av å gå rundt med snørr hele dagen, hygienisk er det jo heller ikke.

Anonym poster: 59506c95eb23f66defcbd497e16ff93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hender ofte når jeg henter dattera mi at snørra renner som bare det. En gang hadde hun fått tørket snørr rundt i hele ansiktet, da var jeg ganske irritert. Synes de burde hatt med noe tørk ut å tørke dem innimellom.

Skrevet

Det er vel en del av jobben vår? Vi pleier å stappe papir oppi hettene til hver av de snørrete barna, så det er bare å tørke etterhvert, selv om vi er ute. Så har vi håndsprit i lommen for å unngå så mye smitte. Inne er det bare å finne papir og vaske hendene.

Synes det høres ut som latskap. Når det er sagt, har jeg møtt ansatte som ikke takler snørr og bleier. Da får de finne seg en annen jobb, synes jeg.

Anonym poster: 652c10943ee8f8ca8e72783fd1c3a867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...