Gå til innhold

Dere som jobber som renholdere :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å ta opp renholdet i blokken der jeg bor med styret, problemet er bare at de som sitter i styret kun tenker penger ikke kvalitet. Så jeg tenkte jeg skulle høre litt med dere som har dette som yrke, om dette virkelig er en ok måte å gjøre rent på.

Huset er 4 etasjer med to trappehus, loft pluss kjeller. I dag så bruker en dame 1 mopp og en klut på hele huset! Hun vrir dette opp i en bøtte etter hvert, og mellom hver gang hun vasker så bli ikke kluten eller moppen vasket kun skyllt og hengt til tørk. Det er renhold her 1 gang i uken. jeg syntes dette er direkte uhygenisk og lurer på hvordan dette renholdet burde ha foregått hvis en skulle fulgt "forskriftene".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg jobbet som renholder gikk jeg gjennom alle etasjene og la en våt mopp i hver (brukte en mopp i hver etasje og ned en trapp) var det ekstra møkkete brukte eg en våt mopp i etasjene og byttet da jeg skulle ta trappen. Så kastet jeg bare de møkkete moppene ned en etasje så jeg fikk tatt med meg alle når jeg var kommet helt ned.

Så hadde jeg skulle vasket der du bor hadde det nok blitt brukt iallefall 6 mopper om ikke fler.

Moppene ble aldri skylt, vannet ble kun brukt til å våte rene mopper. Moppene ble alltid vasket etter bruk.

Anonym poster: 17c1e40a1b02c92b3cbdee2605657a6c

Gjest sussie77
Skrevet

Når jeg jobbet som renholder gikk jeg gjennom alle etasjene og la en våt mopp i hver (brukte en mopp i hver etasje og ned en trapp) var det ekstra møkkete brukte eg en våt mopp i etasjene og byttet da jeg skulle ta trappen. Så kastet jeg bare de møkkete moppene ned en etasje så jeg fikk tatt med meg alle når jeg var kommet helt ned.

Så hadde jeg skulle vasket der du bor hadde det nok blitt brukt iallefall 6 mopper om ikke fler.

Moppene ble aldri skylt, vannet ble kun brukt til å våte rene mopper. Moppene ble alltid vasket etter bruk.

Anonym poster: 17c1e40a1b02c92b3cbdee2605657a6c

Det samme har jeg også gjort. Høres veldig lite med bare en mopp ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...