Gå til innhold

Jeg er ca 160 cm og er


Anbefalte innlegg

Skrevet

64,5 cm rundt midjen og 79 cm rundt hofter og pupper. Fæler meg litt chubby.. hvor mange cm bør jeg EGENTLIG være når jeg er så lav?

 

Anonym poster: 91df42d1782b36e31cd1f9e2df3eb23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midjemålet for kvinner skal helst være under 80 cm, så jeg vil si du er godt innenfor gitt ;)

 

Du får trene litt og stramme opp, så blir du sikkert helt perfekt.

 

Anonym poster: 0677f7f291b3d3008ac3e301e28cb61a

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du er ganske smal, selv om du er ganske lav.

 

Anonym poster: 50839a6db7e632a5524a9577205a6c21

Skrevet

Hvor mye veier du?

 

Ut fra målene dine kan du ikke være store damen. :P

 

Anonym poster: edec3fb4e932d0f36ff869a50eac8116

Skrevet

Jeg er like høy og har midjemål på 74... Jeg er litt lubben, men innenfor normalen ifølge dette bmi tullet

Skrevet

64,5 cm rundt midjen og 79 cm rundt hofter og pupper. Fæler meg litt chubby.. hvor mange cm bør jeg EGENTLIG være når jeg er så lav?

 

Anonym poster: 91df42d1782b36e31cd1f9e2df3eb23e

 

Dette innlegget er jo rett og slett flaut for din del. Er det mulig å være så blåst?

 

Jeg er 66-67 cm i livet og 90 cm på hofter og bryst, og jeg er SMAL.

 

Anonym poster: 60abca7903b12da173d2377f76a80fe9

Skrevet

Hvor mye veier du?

 

Ut fra målene dine kan du ikke være store damen. :P

 

Anonym poster: edec3fb4e932d0f36ff869a50eac8116

 

 

Hvor mye veier du?

 

Ut fra målene dine kan du ikke være store damen. :P

 

Anonym poster: edec3fb4e932d0f36ff869a50eac8116

 

Veier 51,5 kg, men ser tyngre ut. Kanskje en oppstramming er det som skal til ja, magen er litt dvask når jeg sitter kan du si. HI

 

Anonym poster: c4b68a6c0fcb9d84e463fd0ec79c181a

Skrevet

64,5 cm rundt midjen og 79 cm rundt hofter og pupper. Fæler meg litt chubby.. hvor mange cm bør jeg EGENTLIG være når jeg er så lav?

 

Anonym poster: 91df42d1782b36e31cd1f9e2df3eb23e

Ha, ha ditt troll. Bør vel være omtrent som hjernen din. På størrelse med en ert.

 

Anonym poster: 33c13330f83539656d65c7a5b1bec570

Skrevet

64,5 cm rundt midjen og 79 cm rundt hofter og pupper. Fæler meg litt chubby.. hvor mange cm bør jeg EGENTLIG være når jeg er så lav?

 

Anonym poster: 91df42d1782b36e31cd1f9e2df3eb23e

 

Dette innlegget er jo rett og slett flaut for din del. Er det mulig å være så blåst?

 

Jeg er 66-67 cm i livet og 90 cm på hofter og bryst, og jeg er SMAL.

 

Anonym poster: 60abca7903b12da173d2377f76a80fe9

 

Men du er kanskje høyere? HI

 

Anonym poster: c4b68a6c0fcb9d84e463fd0ec79c181a

Skrevet

Jeg er 161 og 51 kilo, midje 59 cm og hofter 91 cm. Så nei, du er ikke stor, du har bare en rettere figur en f.eks. meg som har flat mage og runde hofter.

 

Anonym poster: 2f3e805253b37d6cb54a85c393dd5086

Skrevet

Med unntak av midjemålet ditt er du mindre enn størrelse 32, men du har faktisk mild bukfedme om midjemålet stemmer. Jeg tipper at det ikke gjør det og at du har målt rundt navlen i stedet for det smaleste punktet..

 

Ville sjekket kroppssammensettning jeg, men du er jo TYNN med de målene der.. Du vil antagelig passe i størrelse 10-12 år uten problemer.

 

Anonym poster: 3614bb565079f0182c88e4ca1a04541f

Skrevet

Finnes forøvrig ingen fasit. Jeg er like høy om mye større, ser tynnere ut enn jeg er og er vel fornøyd i str. 38. Andre synes jeg er fin i 42-44 også;)

 

Anonym poster: 3614bb565079f0182c88e4ca1a04541f

Skrevet

Med unntak av midjemålet ditt er du mindre enn størrelse 32, men du har faktisk mild bukfedme om midjemålet stemmer. Jeg tipper at det ikke gjør det og at du har målt rundt navlen i stedet for det smaleste punktet..

 

Ville sjekket kroppssammensettning jeg, men du er jo TYNN med de målene der.. Du vil antagelig passe i størrelse 10-12 år uten problemer.

 

Anonym poster: 3614bb565079f0182c88e4ca1a04541f

 

Jo jeg har målt på den smalteste plassen, rett over navlen. Magen ser flat ut når jeg står, ser flat ut fra siden også. Men når jeg setter meg ned henger den litt over kanten på buksen :/ Litt dvask ja. Burde kanskje trene litt mer for å stramme opp, vil jo da bli smalere også. HI

 

Anonym poster: c4b68a6c0fcb9d84e463fd0ec79c181a

Skrevet

Jeg er 161 og 51 kilo, midje 59 cm og hofter 91 cm. Så nei, du er ikke stor, du har bare en rettere figur en f.eks. meg som har flat mage og runde hofter.

 

Anonym poster: 2f3e805253b37d6cb54a85c393dd5086

 

Jeg er også rund i kantene, har avrundede hofter f.eks. Ser på hoftebeina at hoftene kunne vært smalere med mindre polstring. HI

 

Anonym poster: c4b68a6c0fcb9d84e463fd0ec79c181a

Skrevet

Jeg er 161 og 51 kilo, midje 59 cm og hofter 91 cm. Så nei, du er ikke stor, du har bare en rettere figur en f.eks. meg som har flat mage og runde hofter.

 

Anonym poster: 2f3e805253b37d6cb54a85c393dd5086

 

Jeg er også rund i kantene, har avrundede hofter f.eks. Ser på hoftebeina at hoftene kunne vært smalere med mindre polstring. HI

 

Anonym poster: c4b68a6c0fcb9d84e463fd0ec79c181a

 

Du har ikke særlig runde hofter med mål på under 80 cm rundt, nei. Du har veldig smale hofter. Men smal og tynn er ikke alltid det samme.

 

Anonym poster: 2f3e805253b37d6cb54a85c393dd5086

Skrevet

Jeg er 160 og veier ca 51 kg når jeg ikke er gravid. Er 68 cm rundt livet og 90 over hoftene og jeg er skikkelig slank. Jeg er formet litt sånn at jeg er litt bredere sett forfra og veldig smal fra siden, så det kan hende at det er fasongen som gjør at du føler deg litt dvask? Tror nok ikke du er særlig lubben, men kanskje litt oppstramming er tingen som noen skriver over. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...