Suretær Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Hun er veldig glad i mat og vil bare ha grøt og frønnssaksmos. Men melk skal jo være hennes primære kost, så det bekymrer meg at hun bare snur seg vekk og gråter hver gang hun skal få flaske. Hun drikker kanskje 250 ml tilsammen i døgnet, og set er jo ikke nok?? Hva gjør jeg, har prøvd alle mme merker og det gjør ingen forskjell. Hun vil heller ikke ha det av kopp..
Suretær Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2013 Hun er veldig glad i mat og vil bare ha grøt og frønnssaksmos. Men melk skal jo være hennes primære kost, så det bekymrer meg at hun bare snur seg vekk og gråter hver gang hun skal få flaske. Hun drikker kanskje 250 ml tilsammen i døgnet, og set er jo ikke nok?? Hva gjør jeg, har prøvd alle mme merker og det gjør ingen forskjell. Hun vil heller ikke ha det av kopp.. ...grønnsaksmos heter det visst;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Har du prøvd å gi den kald? Min gutt foretrakk kald melk fra den alderen - fra tutekopp. Anonym poster: ec64ac6594fb8dfc43bfcf378d5a591d
Suretær Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2013 Har du prøvd å gi den kald? Min gutt foretrakk kald melk fra den alderen - fra tutekopp. Anonym poster: ec64ac6594fb8dfc43bfcf378d5a591d Ikke prøvd, men det vil jeg da gjøre;)
LivetErEnLek Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Drikker hun vann? Gjør hun det, kan du jo prøve å bytte ut melk med tynn velling laget av mme og pitte lite grøtpulver av favorittgrøten så det får en smak hun liker.
Suretær Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2013 Drikker hun vann? Gjør hun det, kan du jo prøve å bytte ut melk med tynn velling laget av mme og pitte lite grøtpulver av favorittgrøten så det får en smak hun liker. Men vil hun da få i seg bok mme ila et døgn? Blir jo fort mett av velling.. Tror jeg må ringe HS..
ispia87 Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Er melk i grøten om du bruker hipp :-) mi på 6,5 mnd drikker bare 150 ml melk i døgnet. Men spiser 2-3 porsjoner grøt om dagen. Spurte hs om det fordi vi var bekymret for om hun fikk alt hun trengte i seg. Hun sa man skulle legge på grøten som mme. Så 150ml melk pluss ca 400 ml grøt er 550 ml melk :-)
trollemor86 Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Nå er ikke min gutt flaskebaby, men han nektet plutselig flaske. Fant etterhvert ut at han ikke likte nan 2, så da vi byttet tilbake til 1 så drakk han som bare det. Ellers så går det jo i bølgedaler, så om formen er fin og han får nok væske (nok bleier hver dag) så vil jeg tro det går seg til etterhvert!
Suretær Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2013 Nå er ikke min gutt flaskebaby, men han nektet plutselig flaske. Fant etterhvert ut at han ikke likte nan 2, så da vi byttet tilbake til 1 så drakk han som bare det. Ellers så går det jo i bølgedaler, så om formen er fin og han får nok væske (nok bleier hver dag) så vil jeg tro det går seg til etterhvert! Jøss, kanskje det er det??!! Vi har nettopp bytta til nan 2..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå