Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Har pådratt meg matforgiftning eller omgangssyke... Holder senga og prøver å få i meg væske, men melka er søkk borte. Fullammer. Stakkars lille babyen min på 5 mnd prøver og prøver i 10 min, men det kommer ingenting eller i alle fall veldig lite... På tross av det har hun sovet greit og virker ikke geinete... Bør jeg gi mme? Har litt mm i fryseren, men det tar jo sin tid å tine... Anonym poster: 0eb808f951d520191b571aea25c04539
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Om du ikke har melk må nødvendigvis babyen din få mat på annet vis ja. Mme eller det du har av mm i fryseren. Men du bør prøve å stimulere melkeprodusksjonen enten ved å la babyen suge(om den er villig uten at der kommer noe) eller ved å pumpe ca annenhver time gjennom dagen. Anonym poster: a17c1d090afbc79cccc324071b6174b8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 De fleste barn trenger mat/drikke ja, så om du ikke gir babyen din det vil den kunne bli dehydrert og dårlig. Anonym poster: 17c2825a202ed5b577c531621faffe3c
Eliane Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Samme her,eller,melka har i alle fall blitt mindre. Er nå bedre,men enda ikke stor oppgradering av produksjon. Gutten min har vært god og rund siden fødsel,og han er blid og fornøyd selv om det er mindre melk i puppen. Han får ett måltid grøt,og jeg tilbyr vann. Vann liker han ikke men smaker i alle fall.. Lurer på om problemet blir større om du gir mme.. Babyen din må legges til brystet ofte,hver andre time kanskje. Vi holder på med det for å øke produksjonen. Har selv ikke spist på 5 dager,og all væske går rett igjennom. Nå er jeg tørst hele tiden så jeg håper vi er tilbake for fullt snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå