Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Jeg er for tiden singel, og har møtt to menn litt, nå er det kommet dit at jeg må bestemme meg for hvem av de jeg vil satse på å prøve å få til noe med, da jeg ikke ønsker å dobbeltdate. Jeg har til nå ikke hatt sex med noen av de, og heller ikke definert oss som noen ting egentlig, men møttes for å se film, spise middag og slike ting. Jeg er ikke flyttbar pga far til mitt barn. A: Bor like ved der jeg bor, er en veldig stabil fyr, og jeg trives godt i selskap med han. Voksen, trygg, stødig mann for å oppsummere kort. Vi snakker lite mellom gangene vi møtes, men snakker godt sammen når vi møtes (ca 1 gang i uka). Han har ikke barn fra før, men kan tenke seg det om 3-4 år. (Da er jeg 32 og han 42) B: Bor lengre unna meg, men er flyttbar og har både indirekte og direkte sagt at han kan flytte på seg for å komme hit hvor jeg bor - etterhvert (da er det snakk om et års tid). Vi snakker sammen på telefon flere ganger om dagen opptil 2-3 timer daglig. Har et barn på alder med mitt (6 år), hvor mor ikke er en del av bildet med, barnet bor med far 100%. Denne mannen skjer det mer med, om man kan bruke det uttrykket. Han er kanskje "villere".. ikke som at jeg tror han ville være utro eller noe slikt, men mer at han trenger mer frihet for å ikke føle seg fanget i et forhold, noe som jeg selv kan kjenne meg igjen i. Dog har han sagt at familielivet er noe han kan tenke seg, og at om vi blir et par ønsker han å prøve, samtidig som at han må ha noe frihet (hoe jeg tenker man uansett må ha i et forhold, det må gå begge veier) Jeg ser jeg har skrevet en god del mer om B, men han er liksom mer å skrive om, han er spesiell på en annen måte enn A, mer kompleks, liksom. Sier selvfølgelig ikke at jeg vil dere skal velge for meg, men hvilke tanker gjør dere dere rundt to så ulike menn? Anonym poster: 72aed1fce848117da61b1cfb7c2a21a7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Jeg tenker at du må prøve å ha sex med de (en av gangen selvfølgelig).. Anonym poster: 632861824cfc9c09ab41733c7e96bc42
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Hvis jeg skulle valgt, så hadde det blitt den trygge,stabile fyren akkurat som samboeren min er. Anonym poster: b483d733d99bbd8353e0601bfadcbecf
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Jeg tenker at det høres ut som B er den du passer best sammen med og føler mest for. Selv hadde jeg ikke likt det med den frihetstrangen, men du presiserer jo at du trenger det selv også, så da passer sikkert det for deg. Anonym poster: 5c106914c75cbbf5dcdd31914468c20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå