Gå til innhold

Brettspill eller andre inneaktiviteter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med barna i påskeferien, minste er kun ei uke, så blir å være hjemme og ikke noe spesielt ute. De andre barna er 7 og 11 år.

Har tenkt å male påskeegg da. Og lage litt påskepynt, men dette synes de er gøy bare ei lita stund.

Tenker å kjøpe noe brettspill, som vi kan spille sammen, noen forslag til hvilke?

Noe annet tips til hva vi kan finne på, så det ikke blir så kjedelig?

 

De kommer jo til å være litt ute også, og så skal de på skitur 1-2 dager.

 

Anonym poster: dafcaedcc431b4735690e3ecb9e7f5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var på den alderen spilte vi mye kort. Quiz-bøker likte jeg også (jeg var en liten nerd da, hehe). Yatzy Ludo, Alias.

Skrevet

Othello, fantasi, alias, yatzy (og i den også 10 000 etc), scrabble alt etter lese- og skrivenivået på 7-åringen, mastermind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...