Gå til innhold

Gruer meg til barselsgruppe i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gruppen på hs i dag, og jeg gruer meg. Har omtrent ikke vært ute av huset siden januar og føler meg fæl! Har ikke noe klær, og når jeg skikket meg ordentlig i speilet i dag så jeg en sliten, bleik, rynkete kjærring! Og dessuten fullt med pigmentflekker i ansiktet som jeg ikke sett før... Fikk mannen til å kjøpe BB.- cream igår og håpet på mirakel, men tror jeg har ekstremt tørr hud for den bare la seg oppå huden og så det så alt annet en pent og naturlig ut:( Blæh, føler jeg har blitt 10 år eldre på noen mnd:( Noen flere nybakte mødre som ikke føler seg freshe, og hva gjør dere ev. for å føle dere mer vel? For meg strekker ikke tiden til... Jeg er heldig hvis jeg rekker å gå på do og en lynrask dusj for tiden:) Gleder meg til våren, da vesla er litt større og alt forhåpentligvis er bittelitt greiere:)

Anonym poster: 08a624f8cdbaf672e824362be8b3cb2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, det er vel de færreste som føler seg superfresh og sexy de første mnd med et nyfødt barn. Du er nok ikke alene :) Mager trøst kanskje...

Skrevet

Haha, den følelsen kjenner jeg!

Heldigvis er vi flere. Gjør så godt du kan og still opp med et smil. Til advarsel dukker det alltid opp en eller annen superfresh supermum som i tillegg er veldig hyggelig, men jevnt over er det flere av oss slitne:)

Snart er det vår og sommer, med litt farge i fjeset, kroppen går seg litt til og ting blir bedre. Ha det litt gøy i mellomtiden.

Anonym poster: 71afb98d2e2a896fb5ddbf8d18824642

Skrevet

Har du nesten ikke vært utenfor døren siden januar, så har du virkelig godt av å komme deg ut litt. Få litt frisk luft og sol i ansiktet. Barseltreff kan være kjempe koselig.

Anonym poster: f8ea8c6d3c9981e1a31a6a87eb9c5c9d

Skrevet

Det går seg til. Jeg anbefaler trilleturer når du er i form til det, det frisker opp og du føler deg sprekere!

og barselgruppe er kjekt, alle er i samme situasjon og kjekt å være sosial og snakke babybabybaby med andre som er opptatt av akkurat de samme problemstillingene. Kos deg!

Anonym poster: 8ce5de3da4b5a557e26ca97543d20f7a

Skrevet

Det går seg absolutt til!! Jeg følte det også sånn, fikk en kveld der jeg kjørte på kjøpesenteret og skaffet meg noen jeg jeg kom inn i, det hjalp. Du er ikke så ille som du tror uansett. Prøv å få deg litt søvn innimellom slaga. Jeg lover at det blir bedre!! :-)

Dessuten er barselgruppe helt fantastisk - jeg var så i tvil om jeg skulle bli med (enda flere folk å forholde seg til..), men det var virkelig noen fantastiske måneder, nå gleder jeg meg masse til barselgruppe med nestemann :-)

Håper du koste deg!

Anonym poster: 548b1691169744427876d348224b2198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...