Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 Har ønsket med elektrisk sykkel av min kjære, og har fått 10 000 kr til å bruke til dette. Det er for å komme meg opp og ned fra bussterminalen, og dermed raskere til jobb, og tidligere hjem igjen. Det er stort sett nedoverbakke til jobb, men monsterbakker hjem igjen. Derfor elektrisk. Men jeg er så usikker på om jeg klarer å bruke så mye penger på en sykkel.... Vurderer å bare kjøpe en vanlig Klassisk damesykkel, og lslite livet av meg på hjemveien. Problemet er at jeg kanskje tror motivasjonen for å bruke sykkelen daler, slik at den ikke blir brukt. Men det er jo ikke akkurat usunt å trene litt lår og rumpemuskler heller da.... Innspill noen ? Anonym poster: ac6241b596d33cf4789802cce57abf19
HH80 Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 jeg er sykkelnerd : )) elsker sykler og sykler aktivt terrengsykling ( en liten konkurransepause nå for tiden da ) Jeg kan bruke mye mere enn 10 000 på en sykkel, men elektrisk sykkel hadde jeg ikke brukt 1 eneste krone på! KJøp deg en skikkelig vanlig sykkel og ta hjemturen som trening : ) Da kan du jo bare hoppe rett i dusjen etter turen og føle deg opplagt og kvikk resten av dagen : ))
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Heller mest mot det. Men hva mener du er en skikkelig sykkel ? Jeg liker ikke å ligge fremoverlent og hvile rumpa på et sånt smalt og vondt sete. Ser for meg en rødlakkert sak med bredt sete med fjæring, og handlekurv foran :-) Tenker 7 gir. Er det treningseffekt med en sånn, eller er det ikke vits ? Anonym poster: e6c57892656465c1e2a073cc9a35dae3
HH80 Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Seff er det treningseffekt med en sånn : ) hvis du bare skal sykle frem og tilbake til jobb så er en sånn sykkel supert! Selv syns jeg terrengsykler er best. Du sitter jo fremoverlent, men setet kan du polstre med en sånn gelepad. Da kan du sykle på stier og grusveier : ) Kjempemoro!!!! Får en greit terrengsykkel til under 10 000 : )) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Jeg hadde kjøpt den elektriske! Man kan jo sykle vanlig på den også. Her hvor jeg bor er det så mye bakker overalt, så den vanlige sykkelen min står og støve rne di kjelleren - jeg bruker helle rbeina. Men en elektrisk virker jo bare helt topp! 10 000 - pytt pytt! Tenk så gøy det blir! Anonym poster: 82c9fa33bf65e9ded234decbf31c841b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #6 Skrevet 21. mars 2013 Mannen min har kjøpt elektrisk sykkel. Han må fortsatt tråkke og bruker fortsatt kroppen, men det har ført til at han faktisk sykler til og fra jobben minst 3 ganger så ofte som tidligere. Jeg ville kjøpt den elektriske. Hvis du ikke er glad i å sykkle ellers tror jeg du kommer til å bruke den mye mer. Vil du ha trening skrur du bare ned hjelpemotoren. En OK "vanlig" sykkel med gir til å komme opp en monsterbakke koster fort nesen like mye som den med hjelpemotor. Anonym poster: 7815c27755c9af3e5b9075c769a9aab3
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #7 Skrevet 21. mars 2013 Mannen min har kjøpt elektrisk sykkel. Han må fortsatt tråkke og bruker fortsatt kroppen, men det har ført til at han faktisk sykler til og fra jobben minst 3 ganger så ofte som tidligere. Jeg ville kjøpt den elektriske. Hvis du ikke er glad i å sykkle ellers tror jeg du kommer til å bruke den mye mer. Vil du ha trening skrur du bare ned hjelpemotoren. En OK "vanlig" sykkel med gir til å komme opp en monsterbakke koster fort nesen like mye som den med hjelpemotor. Anonym poster: 7815c27755c9af3e5b9075c769a9aab3 Ikke enig ift pris! Jeg har en helt ok sykkel (Nakamura Summit) som jeg kjøpte for noen år siden til ca 5000:) Er jo type terrengsykkel men tilpasset dame, og jeg er kjempefornøyd:) Går veldig fint å sykkle opp bratte bakker, og jeg gjør det daglig på vei hjem fra jobb. Jeg ville helt klart kjøpt vanlig sykkel, men så liker jeg å sykle da:) Hadde sett på det som "juks" og litt teit å skru på motoren i oppoverbakken... Da hadde jeg heller leid den det bratteste partiet. Men klart, liker du ikke å sykle og det er motor som skal til så går du såklart for det:) Men kanskje du kan låne en vanlig sykkel i en periode for å prøve om du liker det? Man blir jo fort i bedre form også slik at monsterbakken kanskje ikke blir fullt så fæl etter en tid. Anonym poster: e124d85e62365f81cc4b7093a96f37a7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Flere innspill ? Anonym poster: e6c57892656465c1e2a073cc9a35dae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå