Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #1 Skrevet 21. mars 2013 I beflippelse over at legen ga minsten astmamedisin og sender oss videre til spesialist på astma og allergi + at jeg var sliten og hadde store smerter glemte jeg å handle pålegg i går. Altså vi har leverpostei, sjokade, peanøttsmør, Philadelphia og et par andre. Mangler bare kokt skinke og gulost. Mannen lager selvsagt et stort nummer av det med å sukke, stønne og klage for seg selv. Når han kom hjem fra jobb i går kveld og jeg fortalte om den mulige astmaen og at nå MÅ jeg ha hjelp til renhold her hjemme for å mulig gjøre pusten til jr. bedre, var han totalt uinteressert. Han mente vist at siden vi ikke var 100% sikkre var det ikke noe vits i å ta det på alvor nå før vi hadde vært hos spesialist (brukte ikke akkurat de ordene, men samme mening). Jeg klarer ikke med alt alene. Jobber i tillegg 100% og har en kronisk sykdom som tidvis gir store smerter. Jeg blir snart sprø, han er jo sååååå sliten alltid. Stakkars han..... Klarer ikke å synes synd på han akkurat nå. Er det vanlig at menn er som dette? Kjenner jeg har lyst til å bruke det berømte kjevlet på han..... Anonym poster: 2ee108f3600c87b85597e8ca0a82c808
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #2 Skrevet 21. mars 2013 Jeg kjenner meg såååååå igjen.. Etter ett år nå med slik klaging er jeg møkka lei. ikke noe er bra nokk. har selv fått påvisst astma, kronisk bronkitt og begynt kols. men mannen hjelper ikke til. bare klager over at jeg blir så andpusten å hostete heletida. han er lei av å høre på at jeg hoster. jeg har ikke medesin igjen. er det rart? ... Men jeg må jo ta hensyn til han heletida så jeg må bare prøve å ikke hoste.. :-\ Anonym poster: fab3439f8aa176387018b7ba3e1d99ee
<3 2G <3 Skrevet 21. mars 2013 #3 Skrevet 21. mars 2013 Hva slags menn er dere har egentlig? Blir rystet over at det er mulig å ikke ha mer innsikt og medfølelse med sine nære.
TPK Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 Jeg kjenner meg såååååå igjen.. Etter ett år nå med slik klaging er jeg møkka lei. ikke noe er bra nokk. har selv fått påvisst astma, kronisk bronkitt og begynt kols. men mannen hjelper ikke til. bare klager over at jeg blir så andpusten å hostete heletida. han er lei av å høre på at jeg hoster. jeg har ikke medesin igjen. er det rart? ... Men jeg må jo ta hensyn til han heletida så jeg må bare prøve å ikke hoste.. :-\ Anonym poster: fab3439f8aa176387018b7ba3e1d99ee Uff, hvis ikke jeg hadde fått lov å hoste så mye jeg ville i mitt eget hjem tror jeg ikke jeg hadde orket å være sammen med ham lengre! Høres ikke ut som han har mye medfølelse akkurat...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2013 #5 Skrevet 21. mars 2013 Nei, det er ikek vanlig at menn er slik. Han kan ikke være særlig glad i deg. Man oppfører seg ikke slik mot mennesker man har den minste respekt for, langt mindre mennesker man elsker. På den annen side KAN det hende det er reellt at han også er sliten, så akkura på det med husarbeid ville jeg prøvd å snakke med ham om å skaffe en hushjelp heller enn å forsure forholdet enda mer med meningsløst mas (meningsløst fordi du sier jo han driter i det uansett, så da maser du til ingen nytte, og han liker deg enda mindre, og du må gjøre alt uansett). Anonym poster: c1ae530f09856517c07ddd531008d339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå