Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Skal i samtale med nye sjefen om noen dager ang. ansienniteten min. Jeg har jobbet i snart seks år. Men har vært hjemme i tilsammen tre år med barn, og har da over 8 år annsiennitet (er det sånn det skrivst?). Jeg ble bedt om å ta med dokumentasjon slik at de kunne fastsette an. Men hvilken type dokumantasjon kan jeg ta med for å bekrefte permisjonene? (fødselsattester? ) Anonym poster: a795dad9def3f4ce7e62567ac9685628
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Du kan be skatteetaten om bostedsattest på deg og barna.. Var det jeg fikk når jeg måtte ha det samme. Anonym poster: cfdaf723bb36ca104501bacae4d61647
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 Har alltid bekrefta sånt med fødselsattest. Husk at omsorgsarbeid også gjelder om du jobber og har barn i bhg/skole. Anonym poster: 6bbd54d9cddceae870833ccc37c34fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå