Gå til innhold

Hvordan har dere det i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år, mannen 26. Vi har to barn. Føler aldri vi har noen skikkelig samtaler, bare helt vanlig om barn og hva vi har gjort. Han kommer aldri og gir meg et kyss, klem eller sånne ting. Jeg kan gjøre det. Eneste gangene han gjør det er i senga i forbindelse med sex. Jeg vil jo gjerne føle at han bryr seg, han jobber mye og er ute en kveld i uka som er fast. Jeg vil så gjerne føle at han bryr seg. Med x kjæresten min kunne vi sitte oppe og skravle hele natta, han viste at jeg betydde noe. Savner det. Hvordan har dere det med partneren? Hva tenker dere om oss? Har vært sammen i 8 år.

Anonym poster: cdf987b0655390da9b15d52585168428

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det veldig fint :). men babyen her er kun 5 uker enda da:)

Skrevet

"Godt" å høre at noen har det helt likt med oss.. Vi har også vært sammen i 8 år. Synes det er litt trist. Før vi fikk barn gjorde vi mye om kveldene, var på masse turer og lignende. Nå... Ja. Han i sin stol, jeg i min. Tv'en på og det føles som om hvis jeg åpner kjeften om noe, kjeder han seg og omvendt... Hva gjør man?? Det er til å bli gal av ;)

Anonym poster: dd72c9add2d1e395c86be173c21826e3

Skrevet

Ganske likt som oss. Eneste vi gjør av kos utenom er at vi sitter inntil hverandre i sofaen, og han stryker meg på armen ;) Har vært sammen i 16 år.

Anonym poster: da0280277078957fb24d06c7ce396b22

Skrevet

Vi har bare vært sammen 4 år, men vi har lange gode samtaler enda:)

Anonym poster: b48268c69a526feedfdd5c8e1d551646

Skrevet

jeg har det på samme måte. mann som ikke prater. utrolig slitsomt. skulle ønske det ble bedre... men her vurderes skilsmisse. jeg vil prate i et forhold. jeg vil gjøre ting. ikke sitte hjemme på hver vår data eller hvert vårt sted. spurt om han vil gjøre noe. men vil ikke. prater jeg om noe som er viktig for meg er det som å prate til en vegg. ingen svar. hvert sammen i kunn 6 år.

Anonym poster: 9df38c6bc2dd9ea579d769cfe0b61fd1

Skrevet

Jeg ser nå at gresset er ihvertfall ikke grønnere på andre sia. Er det jeg alltid har tenkt, har trodd det er meg det er noe galt med.

Anonym poster: ee31a5ce5845240c9e29063d45fc39bf

Skrevet

"Godt" å høre at noen har det helt likt med oss.. Vi har også vært sammen i 8 år. Synes det er litt trist. Før vi fikk barn gjorde vi mye om kveldene, var på masse turer og lignende. Nå... Ja. Han i sin stol, jeg i min. Tv'en på og det føles som om hvis jeg åpner kjeften om noe, kjeder han seg og omvendt... Hva gjør man?? Det er til å bli gal av ;)

Anonym poster: dd72c9add2d1e395c86be173c21826e3

Begynn med å slå av tv`n!Ha en dag eller flere tv frie kvelder i uka der dere gjør noe annet.Ikke at dere skal sitte og snakke sammen til natta,men sitt sammen i sofaen og lese sammen/snakk om barna/livet/ferien, lage noe godt å drikke/spise sammen.

Man kan ha samhold foran tv`n også ,men ikke søppeltv. Hva med å finne en kvalitetsserie dere begge liker som dere kan se sammen?Da kan dere snakke om denne/glede dere sammen!

Anonym poster: e82cfed7776dbb30e92558de55a45475

Skrevet

Ville ikke du gå fra kjæresten din her i forrige uke, siden dere kranglet sånn, og han hjalp ikke til med babyen ?

Anonym poster: 14ee60f6ac929e45edb7e2aa07cbd847

Skrevet

Vi har vært gift i 10 år.

Mine og våres barn.

Om vi ikke er på samme sted så ringes/tekstes det endel.

Når vi begge er hjemme så kan vi sitte til morgenkvisten og kose og snakke.

Noen menn er mer kosete enn andre, tror nok bare din er av den lite kosete typen :-)

Skrevet

Ville ikke du gå fra kjæresten din her i forrige uke, siden dere kranglet sånn, og han hjalp ikke til med babyen ?

Finner ikke en slik tråd jeg?

Anonym poster: 6d437813b54667178d420be5a8d0d159

Skrevet

Don't make drama, queen.

Anonym poster: 5a2af969ded03039c8623013734c8495

Skrevet

Vi har det ikke så godt. Prater ikke sammen, han tar på meg men jeg har sagt at kroppen min består av mer enn pupper, rompe og f****e, alt han gjør irriterer meg, han blir sint på grunn av hormonene mine å jeg blir enda sintere tilbake. Han gleder seg til å bli pappa, mens jeg føler meg tvunget til å beholde siden han allerede har fortalt det til hele familien sin og har helt glemt at jeg sa jeg ikke viste om jeg ville beholde.

Anonym poster: 91c625f08379ab75083ef887bf95a8d1

Skrevet

Vi har det godt sammen. Snart runder vi 2. året som kjærester (21 og 22) og har ei datter på 1 år. Jeg vet jeg også snakker på hans vegne når jeg sier at vi har det enda bedre nå enn før vi fikk barn - sammen har vi vokst på utfodringen og blitt sterkere, mer moden og fullere av kjærlighet til hverandre. Vi krangler sjeldent, og når det en sjelden gang skjer er det mest småknuffing kjapt etterfulgt av et skyldbetynget unnskyld. Vi snakker om alt, deler alt og ler av de samme tingene. Hver dag når han kommer hjem sitter vi oss ned i sofaen og koser, mens lillemor leker for seg seg. Da snakker vi om dagen som har gått, hva vi vil gjøre på kvelden, delegerer huslige oppgaver og hvem som skal legge lillemor. Nær hun er lagt blir det ofte middag foran TV og kanskje litt trening på stuegulvet.

Skrevet

Don't make drama, queen.

Anonym poster: 5a2af969ded03039c8623013734c8495

Why not? ;)

Anonym poster: 6d437813b54667178d420be5a8d0d159

Skrevet

Han er vel bortom å "tafser" litt innimellom i løpet av dagen. Utenom det så er det noen ettermiddager/kvelder vi knapt veksler ett ord. Andre kvelder snakker vi veldig mye om vi kommer i gang med et tema som engasjerer. Når vi har spist middag og barna er ferdige sitter vi ofte litt i fred og får snakket, men da er det mest om dagen i dag og praktiske ting.

Skrevet

Jeg kan vell ikke skryte av en lidenskapelig hverdag jeg heller. Vi ligger ofte i lag på sofaen om kvelden og ser på tv, eller film.

Vi bruker å kysse litt når vi legger oss i tillegg til å komme med noen kjærlighetserklæringer.

Vi bruker aldri å prate til langt på natt, vi trenger begge søvnen vår for å fungere i hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...