Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #1 Skrevet 20. mars 2013 Kunne du være så snill å ta en titt på disse kameraene og fortelle meg hvilket av de som koster under 800 kr som er best? http://www.ellos.no/elektronikk/foto-videokameraer/digitalkameraer?Ns=PriceNormalProduct|0&rcnt=100 Rollei ahr jeg aldri hørt om, men Nkon, Olympus, Sony og Canon er jo velkjente merker, og jeg blir forvirret Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Ja, og bruken er hverdagslig, ta bilder av ungene og slikt. Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #3 Skrevet 20. mars 2013 dytt Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 dyyyttt Hart ermin om halvannen uke, haster litt Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
PolentaGrøt Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 http://www.ellos.no/nikon/nikon-coolpix-s2700-solv/408982?N=1z141u6Z1z141od&Ns=PriceNormalProduct|0&rcnt=100&Nao=33 http://www.ellos.no/sony/sony-cyber-shot-dsc-w710-rosa/406883?N=1z141u6Z1z141od&Ns=PriceNormalProduct|0&rcnt=100&Nao=30 http://www.ellos.no/canon/canon-powershot-a810-svart/381446?N=1z141u6Z1z141od&Ns=PriceNormalProduct|0&rcnt=100&Nao=22 Jeg hadde nok valgt et av disse etter å ha sett raskt over. Mener første har 10 mpx, så litt lavere enn de andre? Førstevalg hadde vært Canon sitt, men det kan være fordi jeg har 5 Canon kameraer (og 1 Nikon)
PolentaGrøt Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=33 http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=30 http://www.ellos.no/...rcnt=100&Nao=22 Jeg hadde nok valgt et av disse etter å ha sett raskt over. Mener første har 10 mpx, så litt lavere enn de andre? Førstevalg hadde vært Canon sitt, men det kan være fordi jeg har 5 Canon kameraer (og 1 Nikon) Neida! Alle 16 mpx
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Tuusen takk, da blir det elle melle på de tre Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 eller bare ta det dyreste? Dyrest = best? Anonym poster: d74bfeabb8885484146ef6215e63c314
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 http://www.ellos.no/canon/canon-powershot-a2300-bla/381451?N=1z141u6Z1z141od&Ns=PriceNormalProduct|0&rcnt=100&Nao=28 Anonym poster: 6dadde14088a1ebfa053d60ee748ad12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå