Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært i ett forhold hvor jeg ikke er lykkelig. Har holdt sammen med samboeren min pga vår datter, men jeg orker ikke mer nå. Må drikke meg passe full bare for å orke å ha sex med han. Ser på han kun som en venn og absolutt ingen følelser. Jeg har aldri "dumpet" noen før og gruer meg veldig. Hater å såre andre, spesielt en mann jeg har gått igjennom masse med og fortsatt et glad i -men ikke som kjæreste. Hvordan kan jeg gjøre det slutt på "best" mulig måte? Vet jo at ingen måter er bra. Men hvordan gjøre minst skade...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym poster: e6dd20080b2c9f786f3e68a0d2277fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...